No niin, valot rupesivat toimimaan. Liittimet lyhtyjen päässä olivat paksussa p*skassa ja heikosti kiinni, eli kunnon rapsutus ja öljyäminen auttoivat asiaan.
Tänään aamulla koitti sitten se suuri hetki, kun langi rullasi katsastuskonttorin ovesta sisään. Ehkä viestin apeasta yleisilmeestä voi päätelläkin, että hylkäyshän sieltä tuli. Ei, päästöt olivat kohdillaan. Ei, pohja, jarrut ja ohjauslaitteet olivat erinomaisessa kunnossa.
Tietysti homma jäi kiinni niistä komponenteista, jotka
piti kaikki vaihtaa uusiin: Mersu repuutti iskunvaimennintestin
Ilmeisesti nyt on käynyt niin, että tasonsäätö oli vielä huonommassa kunnossa, mitä pahimmissa painajaisissani osasin edes kuvitella... Ei riittänyt iskunvaimentimien vaihto, nyt tappolistalle joutuivat paineakutkin, ja siitä johtuu perän joustamattomuus. Eihän siinä joustoa ole, jos systeemit on nestettä täynnä

Mietinkin matkalla konttorille, että kummasti vähän perä pomputtaa, mutta kuittasin sen pitkän auton ominaisuudeksi... No, uudet mokomat ovat jo KL:ltä tilauksessa, toivottavasti pian saadaan tuloksia myös.
Inssi huomautti muuten myös vuotavasta perämurikan takakannesta, siis siitä köntistä takapyörien välissä. Saako mokoman tiivistettyä jollain liimalla/massalla? Ja kuinka kinkkinen se pulteilla kiinnitetty "takakansi" on ottaa irti, tuleeko sieltä kaikki öljyt ja sisustat syliin ja saako öljyjä laitettua sitten aikanaan helpostikin lisää?