


Jopa osaakin lämmittää mieltä tällainen aito huoli lähimmäisestä, ei tämmöstä kylmässä nyky-maailmassa ihan joka päivä tapaakaan!Makemyday kirjoitti:Mitämitämitä kohta on kulunut jo tunti eikä päivitystä Yettan vaiheista ole tullut?!?!?! Onko se jo paalattu/viety Venäjälle Venäjälle Venäjälle? Onko HVM vaihtamassa smokkia päällensä tai kenties vahaamassa Pääkalloluolan lattiaa?![]()
![]()
J.T.S kirjoitti:Oiskohan tässä vaiheessa parasta turvautua jonnii sortin "kalivoornia-löökker-thööninkiin" ja rapsia puskurit kokonaan pois.
Juohutteleppas vähän, ei taho nyt sytyttää.dealer kirjoitti:deja vuSaa ehdottaa, ja saa ehdottaa jopa kuvien kera.olikos se tällä foorumilla kun ässään etittiin pakoputkenpään mallia ?
9 min mennyt.Rässi66 kirjoitti:Ootappa vähän, tää asia on hallussa.HVM kirjoitti:Saa ehdottaa, ja saa ehdottaa jopa kuvien kera.
No sitten pitäs ettiä sopiva pää tälle.audimies kirjoitti:No nyt! Toimitan sulle metallisen volkkarin merkin halkaisia noin 8cm. Teet pyöreen juuri tuon merkin kokoisen ja upotat merkin. Savut tulee pihalle logon läpi. Näyttää muuten söpöltä takaapäin ja.....
Eijei kattia pois, ei rikota lakia.touhottaja kirjoitti:ota se katti pois sieltä,passaa kone uuvelleen ja vetäse hetekka putkesta
"mannekiini" tilalle ja pari putki taakse ehottomasti pyöree
Ai oliko? Kyllähän siinä valurautasarjassa jonkinlainen väliseinämä oli ennen sitä pallotiivistettä ja samaten pakoputken etupätkässä... no joo ehkä se sitä oli vaikka siinä ei reilusti kahta putkea missään menekään. Se pallotiivistehän niissä alakaa ajanmittaan vuotamaan ja pakosarjoihin tulee halkeamaa.kakkoskorisessa golfissa oli 4-2-1 pakoputki *) 1,8 kaasarikoneessa.
Pakosarjan jälkeinen putki oli 2-1 liitos. Sen jouduin vaihtamaan. Pakosarjan rakennetta en tiedä, mutta olisihan se hölmöä jos se sekoittaisi kaikkien sylintereiden kaasut ja sitten perässä 2 putkea...Jiitek kirjoitti:Ai oliko? Kyllähän siinä valurautasarjassa jonkinlainen väliseinämä oli ennen sitä pallotiivistettä ja samaten pakoputken etupätkässä... no joo ehkä se sitä oli vaikka siinä ei reilusti kahta putkea missään menekään. Se pallotiivistehän niissä alakaa ajanmittaan vuotamaan ja pakosarjoihin tulee halkeamaa.kakkoskorisessa golfissa oli 4-2-1 pakoputki *) 1,8 kaasarikoneessa.
Vissiin tiedät tämän meikäläisen järjejuoksun jollakin tapaa? Kannattaakohan mielenvikaista provosoida?veskola kirjoitti:Jos siinä on se kaksiputkinen pakosarjanjatke, niin siitä poikki ja kahdella putkella ilman äänenvaimentajaa ja kuskinpuolen takarenkaan etupuolelta ulos kahdella putkella, tulee mainaan aika hyvä
Tallessa on. Kerkesinkin jo ihmetellä mikä kumma se on.touhottaja kirjoitti:ethän ole heittänyt sieltä hanskalatikon alla olevasta kotelosta semmosta kalvanoitua pelti lenkkiä menee se on pakoputken kiinitys lenkura pakosarjaanihan vaan tässä muistelen vanhoja
Pesemällä.touhottaja kirjoitti:en tiijä pörinöistä, mutta olekkos liimannu ton finni merkin tohon perrään,vai löytykö se ihan pesemällä
Semmonen. Ei oo kalua, ja enkä viiti kyllä ite alkaa ärräämään sen kanssa, jos ja kun kerran vaatii kalua. Audimies tästä muuten jo taisi kertoillakin kun ryystettiin Kanavuoressa ABC:n korviketta.Jiitek kirjoitti:Semmoinen jousisanka? Kait sulla on työkalu sen asentamiseen...![]()
Jos niistä toinen puuttuu pitää se auto vähän enemmänkin pärpätystä.Kuulostaako se ääni tulevan sieltä etupäästä? Villi arvaus: pakosarja halki.