Pientä vinkkiä vailla...
Pientä vinkkiä vailla...
Joo, eli paljon on ollu puhetta tästä lämpö ongelmasta, eli melleri puhaltaa
ainoastaan kuumaa tai helvetin kuumaa...
Senkin tiedän että kyse saattaa olla näistä ns. "närhenmunista",
(miksi niitä kukin kutsuu=) mutta missä nämä ko. "munat"
sijaitsee..???
Yritin etsiä voorumilta apua, mutta en löytänyt...
Liekkö tuo lämpöhalvaus syynä siihen..
Jos vain jollain löytyy kuvaa tai hyvää neuvoa niin ottaisin sen mielellään vastaan...
Ja mellerihän on 300 Iso-Dee -86.
nim. Ensimmäinen mersuni...
ainoastaan kuumaa tai helvetin kuumaa...
Senkin tiedän että kyse saattaa olla näistä ns. "närhenmunista",
(miksi niitä kukin kutsuu=) mutta missä nämä ko. "munat"
sijaitsee..???
Yritin etsiä voorumilta apua, mutta en löytänyt...
Liekkö tuo lämpöhalvaus syynä siihen..
Jos vain jollain löytyy kuvaa tai hyvää neuvoa niin ottaisin sen mielellään vastaan...
Ja mellerihän on 300 Iso-Dee -86.
nim. Ensimmäinen mersuni...
Jees.. Sulake oli ihan kunnossa..
Vaihdoin sen silti ja ruiskuttelin liittimiin ja sulaketauluun
kontaktispryytä niin sehän rupesi toimimaan...
Nyt vielä pitää selvittää et miks hanttarinpuolelta tulee pelkkää kylmää,
mutta siitä muistaakseni olikin jo täällä juttua, eli ei muuta kun selailemaan vanhoja topikkeja..
Vaihdoin sen silti ja ruiskuttelin liittimiin ja sulaketauluun
kontaktispryytä niin sehän rupesi toimimaan...
Nyt vielä pitää selvittää et miks hanttarinpuolelta tulee pelkkää kylmää,
mutta siitä muistaakseni olikin jo täällä juttua, eli ei muuta kun selailemaan vanhoja topikkeja..
Hjuva homma. Vanhat sulakkeet saattavat mystisesti hapettua ja hapertua, eivätkä toimi, vaikka näyttävät hyviltä.Iso-Wee kirjoitti:Jees.. Sulake oli ihan kunnossa.. Vaihdoin sen silti ja ruiskuttelin liittimiin ja sulaketauluun kontaktispryytä niin sehän rupesi toimimaan...
Oliko vänkärin puhallus kuumaa ennen sulakkeen tarkistusta? Jos oli, niin luultavasti ohjauspuolelle epäilys kääntyy. Kokeile ottaa se sulake uudelleen irti ja jos kuumaa tulee, lienee joku paikka ohjausmoduulista rikki. Jotkut viat, kuten huonot / murtuneet juotokset voipi yleensä korjata.Iso-Wee kirjoitti:Nyt vielä pitää selvittää et miks hanttarinpuolelta tulee pelkkää kylmää, mutta siitä muistaakseni olikin jo täällä juttua, eli ei muuta kun selailemaan vanhoja topikkeja..
Niijjoo. Ne munat on siellä moottoritilassa akun etupuolella. Kaksi semmoista peltitötteröä. EDIT: Kappas. Rässi ehti ensiksi.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
-
- Viestit: 21
- Liittynyt: 24.1.2008 19:11
- Paikkakunta: Tampere
Näiden putsausohjeet jo löysinkin mutta mites, voinko puhdistaa nuo irrottamatta niitä autosta? Jos ne täytyy irrottaa pitääkö joitain nesteitä poistaa tms. vai voiko vaan ruuvata irti?Rässi66 kirjoitti:Närhenmunat löytyy hanttarin puoleta hieman akusta keulaan päin.
Mustissa vesiletkuissa kaksi pyöreää pökälettä pystyssä.
Voi ruuvata irti, ei tarvitse nesteitä poistella. Ristipäisillä ruuveilla kiinni, se pohja jää paikalleen mihin letkut tulee kiinni. Pois nostaessa pitää olla varovainen ettei riko johtimia jotka menevät niille närhenmunille. Eli molempien mokkuloiden pitää nousta yhtäaikaa ja se levy mihin liitin tulee pitää lähteä mukaan. Varovasti, menee tosiaan herkästi poikki se johto.