W124 ongelmia vilkkujen kanssa, apuja tarvittais
W124 ongelmia vilkkujen kanssa, apuja tarvittais
Eli ongelma on seuraava. Kyseessä W124 -88 2,0 dsl. Vilkut lakkasivat toimimasta yhtäkkiä. Hätävilkut toimii normaalisti. Vaihdoin releen ja tämän jälkeen vilkut toimi n. minuutin ja taas täys hiljaisuus. Luulisin kuitenkin, että rele on edelleen ehjä, eikä palanut. Onko jollain ollut samanlaisia ongelmia tai muuten vaan tiedossa, mikä noissa saattaisi olla vikana. Kiitoksia jo etukäteen.
Sulakkeet ok, ei hapettumia. Rele vaihdettu, toiminta testattu toisessa autossa. Viiksi vielä vaihtamatta, tuntuu vaan omituiselta, että siinä vika olisi, koska kun releen ottaa irti, käy johtoja sun muuta läpi ja laittaa releen takaisin, niin toimii taas normaalisti pari kertaa, jonka jälkeen menee taas pimeäksi. Kokeiltavahan tuo viiksikin on, toivotaan, että vika olisi siinä.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Sitä pitää painella ihan reilusti. Jos sitä ei saa toimimaan, niin sitten pitää vaihtaa.jimmy73 kirjoitti:En ole ku lipsutellut hätävilkku katkaisijaa sitä edestakaisin. Riittääkö pelkkä piuhojen irrotus vai onko se vaihdettava kokonaan? Hätävilkut toimivat normaalisti.
MB 508 D matkamersu -70
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
Harju kirjoitti:Ei se tieto eikä taito vaan RAAKA VOIMAjimmy73 kirjoitti:Kiitoksia vinkeistä kaikille, nyt toimii taas, eli putsasin sulakekannat uusiksi hakkasin hätävilkkua nyrkeillä ja kokeilin ja TOIMII!!!
NIIMPÄ. Ajoin auton äkkiä leimalle vielä kun vilkut pelas (pelaa muuten edelleen). Leima jäi saamatta, raidetangon pää pitäs vielä vaihtaa. Kuka tietää, onko tuon vaihdon yhteydessä mahdollista, että ohjauskulmat menee vituralleen, kun sen vanhan poisottoon tarvii luultavasti väkivaltaa TAAS.
Niinhän siinä on, mutta onko joku vaihtaessaan mitannut paikan/laskenut kierteen yms... ja saanut kulmat pysymään edes suunnilleen kohdallaan?jone77 kirjoitti:noniin
eihän kannata heti ensimmäisenä autoaan polttaa vaikka hermot palaakin
pikku vikojen takia
raidetangon pään vaihto
menee kulmat pieleen siinähän on säätö ja auraus kulmien sielu