Sopivuus. 603----->606 kanget
-
- Viestit: 72
- Liittynyt: 16.4.2007 15:04
- Paikkakunta: Pori
Sopivuus. 603----->606 kanget
Sopineeko 603 myllyyn 606 kanget, olen ymmärtänyt että nämä ovat vankempi rakenteiset, onko kukaan vaihtanut???
-
- Viestit: 72
- Liittynyt: 16.4.2007 15:04
- Paikkakunta: Pori
Jep, kuten Rässi mainitsikin niin sopii suoraan ja on tukevampaa tekoa selkeesti. Ei näistä mikään hajoa ihan helpolla mutta kaikenhan saa rikki. Ajelin minäkin keskim. 2,2 ahdoilla ja kilsoja tuli sentään 150tkm kunnes huohotus alkoi olla sillä mallilla että parempi aukoa.
Kestää nuo OM603:n vakiokangetkin hetkellisiä jopa noin 3 kilon paineita - on testattu useempaan otteeseen. Tai paljonko 2,5 teollisuusmittarin pitää pyörähtää yli että se herkee näyttämästä En tiiä
Tosiasiassa voimansiirtohan se alkaa porsimaan. Ja alusta pitää laittaa joka kesälle uusiksi.
Ei oo Günther-Nahkapöksy osannut laskee alustaa samalla toleranssilla kuin moottorin osia
Kestää nuo OM603:n vakiokangetkin hetkellisiä jopa noin 3 kilon paineita - on testattu useempaan otteeseen. Tai paljonko 2,5 teollisuusmittarin pitää pyörähtää yli että se herkee näyttämästä En tiiä
Tosiasiassa voimansiirtohan se alkaa porsimaan. Ja alusta pitää laittaa joka kesälle uusiksi.
Ei oo Günther-Nahkapöksy osannut laskee alustaa samalla toleranssilla kuin moottorin osia
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
- Viestit: 72
- Liittynyt: 16.4.2007 15:04
- Paikkakunta: Pori
Toivottavasti löydät - ei niitä taida enään kauheesti olla arrowien tilalta vapaaksi jääneitäMaza300tdt kirjoitti:Pitää katsoa sellaset kanget jostain sopuhintaan=)
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
oliko siis ihan 603:n vakio kanget paikoillaan?Ajelin minäkin keskim. 2,2 ahdoilla ja kilsoja tuli sentään 150tkm kunnes huohotus alkoi olla sillä mallilla että parempi aukoa.
pyöriikö se kipuraja vakio 603 kangissa siinä 2bar minkä ne kestää pitkässä juoksussa
mitenkäs tuo vakiokansipahvi?joillain ei taida kestää pitemmässä käytössä edes vajaata 2bar kun kärvähtää?aika monenlaisia kokemuksia asiasta kuullu.itse meinasin kokeilla 1.8bar kuinka kauan kestää
Vakiokangilla, vakiopahvilla joka oli tosin loctitella "tuettu" ja 2,2 kilon ahdoilla. Kansipahvi poksahtaa 2,5 kilon kohdalla - kanget eiväpelö kirjoitti:oliko siis ihan 603:n vakio kanget paikoillaan?Ajelin minäkin keskim. 2,2 ahdoilla ja kilsoja tuli sentään 150tkm kunnes huohotus alkoi olla sillä mallilla että parempi aukoa.
pyöriikö se kipuraja vakio 603 kangissa siinä 2bar minkä ne kestää pitkässä juoksussa
mitenkäs tuo vakiokansipahvi?joillain ei taida kestää pitemmässä käytössä edes vajaata 2bar kun kärvähtää?aika monenlaisia kokemuksia asiasta kuullu.itse meinasin kokeilla 1.8bar kuinka kauan kestää
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
kiinnostaisi tietää millä ahtimella tuo sun lavetti on, kun itsellä on tuossa tekeillä om603 turbokone pikkumersuun. oli kans tarkoitus laittaa nuo om606 kanget mutta kun ei mistään löytynyt niin pitää kai näillä vakioilla pärjätä. ja olis tarkoitus kans koittaa ens suvena käydä vähän ajamassa varttimailia yli kahden kilon paineilla ja turboksi tulee luultavasti hx40super hajookahan samantien kun super hx:ä lähtee kuulemma aika paljon alhaisemmilla kierroksilla mukaan mitä normaali hx40.XUX63 kirjoitti:
Kestää nuo OM603:n vakiokangetkin hetkellisiä jopa noin 3 kilon paineita - on testattu useempaan otteeseen. Tai paljonko 2,5 teollisuusmittarin pitää pyörähtää yli että se herkee näyttämästä En tiiä
[miitit]0000000111111111001110001[/miitit]
MB 190 3.0 TD IC
Sprinter 316cdi
MB 508D "Silakka"
MB 190 3.0 TD IC
Sprinter 316cdi
MB 508D "Silakka"
Ihan normi HX40. En uskaltanut laittaa superia OM603:n kangilla. Voihan ne kestää tai sitten ei190dee kirjoitti:kiinnostaisi tietää millä ahtimella tuo sun lavetti on
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.