Uudet aerotwin tyyppiset pyyhkijänsulat

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
wee211

Uudet aerotwin tyyppiset pyyhkijänsulat

Viesti Kirjoittaja wee211 »

Yritin hakea uusia pyyhkijänsulkia autooni, noi 65 cm pitkät näyttäisi pyörivän hessumobiilin 39 euron hinnasta tuonne kl-varaosien 60 euroon. Veholta en hintaa kysynyt. Paikalliseesta tarvikeliikkeestä myytiin eioota ja tilattuna hinta olisi noin 43 euroa.

Mutta näihin saisi myös pelkkiä kumiosia ilmeisesti huomattavasti halvemmalla. Onko kukaan näitä käyttänyt? Mistä saapi ja mihin hintaan? Ainakin tällainen firma on jopa tehnyt suomenkielisen asennusoppaan, linkki: http://www.swissint.com/handbuecher/SWI ... nnisch.pdf

Aerotwin ohje löytyypi sivulta 12.
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

[OT]Onko muilla ollut matalaprofiilisia Aerotwin-sulkia W/S124 koppasissa? Mulla on ja ihan päin hemmettiä toimii ainakin mun lavetissa, vaikka eipähän tuolla oo ajeltukaan viime aikoina mutta anyway :evil: Oikealle pyyhkiessä jättää vänkärin puolen pyyhkimättä ja takastullessa tietenkin kuskin puolen :ttu: [/OT]
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
mcee
Mr.Brazilian wax

Viesti Kirjoittaja mcee »

Mulla on kahdet vastaavat, mutta paremmat merkkiä Valeo, paremmin ei vois pyyhkiä 8)
Harju

Viesti Kirjoittaja Harju »

Benzo kirjoitti:Mulla on kahdet vastaavat, mutta paremmat merkkiä Valeo, paremmin ei vois pyyhkiä 8)
Mulla oli volvossa valeon selkärangattomat ja hyvin pyyhki :D

Valeo :rock:
mcee
Mr.Brazilian wax

Viesti Kirjoittaja mcee »

Vastaavasti taas yks Mersumies osti halpakaupasta samankaltaisen mutta halvan, tuossa käydessään haukku sen ihan pystyyn, todettiin että hyvää ei saa halvalla ja "Merkillisiin" tuotteisiin kannattaa satsata :pappa:
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Autoasi varaosakaupasta tuon ostin kun kehuivat maasta taivaisiin - halpa tuo ei kyllä ollut ja merkkiäkään en muista :oops: Pitänee käydä ruikuttamassa tutun myyjän luona jossain vaiheessa :wink:

Tosin onhan mulla hyvä rungollinen sulka tuolla peräpenkillä odottamassa kiitos Nokilekan :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”