tupru kirjoitti:Mitehä tähän voip liittyä,.. Tai anoa liittymistä?
Hyvä kysymys, tutkitaanpa sääntökirjaa...
"Kannattajajäseneksi pääsyn kriteerinä on oma ilmoitus linttamyötämielisyydestä. Jäseneksipääsystä tiedoitetaan liittämällä nimi allaolevaan jäsenlistaan."
Jaa, sillähän jo irtosi kannattajajäsenyys, tervetuloa mukaan!
tupru kirjoitti:Kuvia lintastako vaiko vikalistaa..
Ruastetta löytyy, sinistä savua työntelee, kehnosti käymäänki lähteep nuin kylymänä, ja vähä koliseeki alusta.. Kaikkiin tarkotus joskus puuttua, muttei sitä näy ehtivän..
Ikää autolla 21vee ja ajettu alle 400 000km (ny tais kaatua koko homma

)
Tuohan alkaisi näyttää vahvasti jo Lintta-Aateli-luokan jäsenhakemukselta, pistetäänpä jonoon, ensimmäistäkään ei vielä ole nimittäin aateloitu
Tervetuloa myös Rässille, ja sieltäkin pukkaa heti ihan aatelisluokan jäsenhakemusta, käsitellään kun ehditään
Daimler, lukastaanpa taas sääntökirjaa:
"Klubista eroaminen tapahtuu toimittamalla YV:llä allekirjoittaneelle pyyntö poistaa nimi listalta."
Juu'uh, ei riitänyt auton vaihto klubista eroon pääsemiseksi, ja YV:ssäkään ei ole näkynyt irtisanoutumista, pahoittelen, olet vielä jäsenlistalla
Mutta sitten onre. Tämä oli tähän astisista vakuuttavin Lintta-aateli-luokan jäsenhakemus jonka olen nähnyt.
onre kirjoitti:Täten haemme Linttaklubin jäsenyyttä.
Jäsenyydenhakuun oikeuttava malmikasa on lapinmiesten '80-luvulla kahdesta vuosimallin '76 W123:sta omin pikku kätösin kasaan askartama Mercedes-Benz 200D:tä esittävä ajoneuvo, josta seuraavassa pari selventävää kuvaa (varoitus, kuvat ovat holtittoman suuria jotta seuraavassa esitettävän listan pykälien tarkastelu helpottuisi):
http://fairyport.miina.fi/~esp/mese/etuviisto_iso.jpg
http://fairyport.miina.fi/~esp/mese/sivu_iso.jpg
Kuvissa huomiollepantavia pikantteja yksityiskohtia:
- konepellin avauskahvaa markkeeraava kalsarinsininen paukkulanganpätkä
- kokonaisuudessaan hivenen arveluttavasti istuva konepelti
- autenttisen muhjuisessa kunnossa oleva helmakotelo kera useamman kyläseppä-ruostekorjauksen
- elämää nähnyt maskin kromilistoitus
- persoonallisen laikukas maalipinta
- vanhemmiten tukevaan takakenoon päätynyt keulakoriste
- orastava ruostepilkahtelu etu- ja takalokasuojan kaarissa, ovissa ja vähän muuallakin
- hienoisesti repsottava takapuskuri
- urheilullisen matala jousitus
Sikäli kun käytettävissä olisi kuvamateriaalia toisestakin kyljestä, lista pitenisi puolella.
Muuta merkillepantavaa, mitä digikuvan keinoin ei voida julkituoda:
- merkkaa varovaisesti reviiriään, ei paljon, mutta vähän
- kylmäkäynnistyksessä pimentää puoli taivasta
- sisälattiat tervattu, tuoksu edelleen melkoisen tukeva vaikka sanomalehdistä päätellen operaatio on tehty 2004
- kuskinpuolen takaovi kerää itseensä vettä
- kokonaisajomäärä tuntematon, mutta ratinkehä ja vaihdekepin nuppi kiiltävät ja sileät, todennäköisesti siis paljon
Kaikesta tästä huolimatta härveli toimii jokapäiväisenä käyttöautona vallan mainiosti, jos jumittavasta käsijarrusta ja ajoittain mykistyvästä startista ei välitä.
Tervetuloa heti ensinnäkin rivijäseneksi. Katsotaanpa hakemusta Aateliskriteeristöä vastaan:
Definitiivinen kriteeristö:
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.

kokonaisajomäärä tuntematon, mutta ratinkehä ja vaihdekepin nuppi kiiltävät ja sileät, todennäköisesti siis paljon
-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä

autenttisen muhjuisessa kunnossa oleva helmakotelo kera useamman kyläseppä-ruostekorjauksen + orastava ruostepilkahtelu etu- ja takalokasuojan kaarissa, ovissa ja vähän muuallakin
-On saavuttanut tai kuluvan vuoden aikana saavuttaa 20 vuoden iän

'80-luvulla kahdesta vuosimallin '76 W123:sta
Kaikki täyttyivät. Erinomaista. Vilastaanpa vielä läpi Kvantitatiivinen kriteeristö:
-Myös muut selvät käytön jäljet lasketaan eduksi. Samoin kuin jos ajoneuvo toimii lapsiperheen, suurten koirien, tai muuten ajattelumaailmaltaan infanttien (vrt lievän alkoholimyrkytyksen oireisto ) kuljetusvälineenä, tahi sitä käytetään avolouhos- eli rakennustyömaa-ajoneuvona.
-Öljy-, ja muut nestevuodot sekä savuttaminen laskettakoon myös eduiksi, joskin siten että varsinaisia ympäristövahinkoja ei synny tavanomaista autoilua enempää.
-Innovatiiviset ja itsetehdyt osat ja rakenteet, alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamat
No kyllähän ne kaikki nuokin tuolta löytyvät, kyllä voi sanoa että tämä hakemus on jo hyvällä pohjalla.
Vaan vielä on eräs artikla täyttämättä:
"Lisäksi jos joko jäsenhakemukseensa liittää, tahi myöhemmin esittää kuvamateriaalia tai muuta konkreettista todistusaineistoa jäsenkriteeristön ehtojen täyttymisestä, ja vähintään yksi jo statuksen omaava tai kaksi perustason jäsentä puoltaa, niin jäsenarvo korotetaan Lintta-Aateliksi"
Nyt arvoisat klubin jäsenet, pistäkääpä kommenttia kehiin, joko saadaan ensimmäinen aatelinen tähän seuraan. Itse olen sääntökirjan jääviysartiklan mukaan jäävi tässä äänestyksessä, joten kahden muun jäsenlistalta pitäisi onrea tukea

Linttaveljeä ei jätetä
