Niin, kyllä se valitettavasti on siten, ettei tuota korjausyritystä olisi kukaan korjaamo, merkkikorjaamosta puhumattakaan ottanut vastaan. Ajatelkaapas kun pelkkä kannetiivisteenvaihto maksaa 1400 € tuohon autoon, merkkikorjaamolle, ei Veholla. Mikä korjaamo olisi korjannut tuota 15 tuntia, ja todennut lopuksi asiakkaalle, ettei tullut kuin lisää romua mutta tässä olisi 825 € lasku (15*55€, joka on siis halpa tuntiveloitus).
Vitossa moottorin vaihtaminen ei ole se vaikea juttu, vaikea on löytää kohtuuhintainen, käytetty vaihtokone, joka vaihdon jälkeen palvelisi luotettavasti satoja tuhansia kilometreja.
Teetät tuommoisen vaihdon jossakin peräkylän ad korjaamolla, ajelet yhden kuukauden ja mitä tapahtuu...kannetiiviste rikki ja taas korjataan tonneilla, se on sitä Viton arkea.
Silloin kun _takana_ on 200 tkm huoletonta ajoa Vitolla on oikea aika myydä auto, nimittäin silloin edessä on tuhansien eurojen korjaukset. En ole kuullut vielä yhdestäkään Vitosta, jolla olisi ajettu 300...400 tkm saman oistajan toimesta ilman ongelmia, kun puhutaam om601 koneisista yksilöistä.
Paljonko muuten pyysivät siitä vaihtokoneesta, ja missä ?
summarum: Vito500tkm otti riskin ja voitti, se on pörssiä tämä autokauppakin...ja kop kop, tiedä koska se kilahtaa tuokin mottori, kun siellä voi olla metallinkappaleita koneessa...riskinotto siis jatkuu ja jatkuu
