Venyttää ruutua niin keljusti.
Hommahan menee näin:
Koodi: Valitse kaikki
[url=http://www.mahottomanpitkälinkki.fi]Näkyviin haluttu teksti[/url]
Koodi: Valitse kaikki
[url=http://www.mahottomanpitkälinkki.fi]Näkyviin haluttu teksti[/url]
Tuohan katsotaan äkkiä tuosta.500sel kirjoitti:Mutta sano ny sit ees kun puutuit asiaan että onko tuo nokka se mikä sopii mulle..?
Moottorista? Jäi ihan aamukahvit kesken kun kävi vaivaamaan onko se tosiaan noin hankala löytää. Avasin konepellin, otin peilin ja taskulampun kouraan sekä toiseen, ja lukasin numeron kuskin puolelta pakosarjan alta sieltä sen takaosasta.500sel kirjoitti:Ahaa, hyvä vinkki, pitkän ettimisen jälkeen löysin tänään autosta moottorin , mutta nyt tarvitsisi vielä löytää paikka mistä selviää tuo moottorin numero..
Löyty vaa numeroitaLucky-Dog kirjoitti:Jos autossa on alkuperäinen moottori, niin sen nmero löytyy myös MB:n varaosohjelman EPC avulla valistenumeron mukaan. Ja se valmistenumero löytyy taasen auton rekisteriotteesta WDB126........
Valmistenumeron viimeinen numero puuttuu500sel kirjoitti:WDB126 037 1A 369 67
kun laitto kuutosen ja seiskan väliin kolmosen niin paljastui seuraavaa...Lucky-Dog kirjoitti:Valmistenumeron viimeinen numero puuttuu500sel kirjoitti:WDB126 037 1A 369 67
Usko muuten p*rkele huvikses etten lähe kattomaan. Ei tää voi näin vaikeeta olla millään.Lucky-Dog kirjoitti: Onko HVM:llä sama numero lohkossa kuin kantakortissakin
...esim. tuo numero kun passaisi lohkon numeroon ja se ei ole sama kuin moottorinnumero.500sel kirjoitti:Löyty vaa numeroita
117 142 60 02
Valmistus numero on WDB126 0371A36967
Valmistenumeron viimeinen numero puuttuu
kun laitto kuutosen ja seiskan väliin kolmosen niin paljastui
No voi pahus. A kirjaimen jälkeen oli unohtunut 4
Työpaikalla on joskus vielä hankalampaa.Noo päivänselvää ja päivänselvää
Stanssattuna. Eikös ne kohonumerot oo varaosanumeroita? Onkos tään sankarin autossa muuten jo alumiinilohko niinkun meikäläisellä, vai onko vanha 117 patarautaa, eli siis ihan eri lohko? Sittenhän nämä meikäläisen neroudet ei välttämättä pidä ensinkään paikkaansa. Oma-aloitteisuutta peräänkuuluttelen, niin mielellään kun muita jeesaankin. Käyn kesken aamukahvin katsomassa numerot ja neuvon homman, niin siltikin veivataan koko loppupäivä "kukamissämitäeimänejakeluunapua...".Lucky-Dog kirjoitti:Noo päivänselvää ja päivänselvää.
Aattelin että raapustelit sen ylös samalla kuin katsoit
Olikos se numerosarja stanssattuna vai valettuna, kohonumerointina ?
Ahaa, no täytyypä kysästä HVM:ltä että missä tuo startti sijaitsee, ja sen jälkeen että millä keinolla sen numeron saa sieltä luettua..Jani kirjoitti:Muistelisin että M117:ssa moottorin numero on koneen takapäässä, jossain startin yläpuolella