W210 Sähköt? Lucas vai Bosh?
W210 Sähköt? Lucas vai Bosh?
Eli onko W210 kenen sähkölaitteet?
- Meissenkeri
Tarkoitatko pelkästään laturia vai sähkölaitteita yleensä?
Yhdessä autossa on monen valmistajan toimittamia laitteita.
Esimerkki omastani:
CDI-järjestelmä: Bosch
Ilmastointi: GKR
Mittaristo: VDO
Audio: Alpine
Keskuslukitus: Bosch
ESP: Bosch
Oviohjaussyteemit: Temic ja Kostal
Käyttöpaneelit: Hella ja Kostal
Näyttäisi kuitenkin siltä että nuo tärkeimmät järjestelmät on Boschin tekemiä ainakin tässä autossa.
Yhdessä autossa on monen valmistajan toimittamia laitteita.
Esimerkki omastani:
CDI-järjestelmä: Bosch
Ilmastointi: GKR
Mittaristo: VDO
Audio: Alpine
Keskuslukitus: Bosch
ESP: Bosch
Oviohjaussyteemit: Temic ja Kostal
Käyttöpaneelit: Hella ja Kostal
Näyttäisi kuitenkin siltä että nuo tärkeimmät järjestelmät on Boschin tekemiä ainakin tässä autossa.
Tuo taitaa olla se suositeltavin hankinta väyrysrintamalla, ei mätäne, ei ole cdi murheita, ja jaksaa vetää tarpeeksiNimble kirjoitti:Eli 300 TD ei pitäs olla ongelmia? Pitäs varmaan laittaa vkl aikaan saksasta tulemaan 98-99vm Väykky.

(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
No sehän on ihan yksilöstä ja pidosta kiinni tietysti. Mutta itse olen ollut havaitsevinani että niissä alkupään väykyissä korroosio oli iskenyt aika ajoissa -96 lucakset oli ruosteessa jo vuonna 2000 ihan järjestään, siinä välissä 98-99/00 olisi paremmin säilyviä pelleiltään ja faceliftin jälkeenhän nämä tuntuvat ruostuvan käsiin taas.Nimble kirjoitti:Onko ne 300 Väyryset oikeesti miten lahoja.. Kun kylillä kateelliset jo heti urputtaa että katotaan vaan niin kohta olet soittamassa että tule hinaamaan ja tule hitsaamaan...
Tämä vain ihan omien havaintojen perusteella, mitä noita nyt on joitain satoja silmien alta maailmanmatkailua lähtenyt jatkamaan.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)