juu huomannu nyt tuossa muutamana kertana ko polettaa lämmintä moottoria silleen että kierrokset on pidempään 4000rpm kohdilla sinistä savua tulee katkeamatta putkesta!!
käry vastaa ihan vanhaa taunusta jossa vuotaa venttiilin varren kumet !
eli vika tulee esiin vain kuumassa moottorissa ja vain kovissa vauhdeissa!!
voisko olla että cooleri on puolillaan huohotus oljyä? kun tuntuu että koko imusarja ja ahtoputket (sen mitä on irti käytelly) ovat sisäpuolelta melekosen märkiä öljystä...
olen tuossa josaki välissä irrottelemassa kuulerin irti kyllä... siihen kaipailisin ehotuksia pesuaineista jne..
290 väykky savutta sinistä kierroksilla??
290 väykky savutta sinistä kierroksilla??
® Mesen linttaklubi
MB 230 CE vm.89
MB 230 CE vm.89
No samoja murheita tais olla Härskilläkin
viewtopic.php?t=5125&highlight=290
Ja vika taisi olla tuossa em. topikissa mainitussa kansipahvissa
viewtopic.php?t=5125&highlight=290
Ja vika taisi olla tuossa em. topikissa mainitussa kansipahvissa
. . .
katohan sokia katellu taas että ei ollu muka topikkia kellään auki tuosta.. noh!!
juu tuosta on vaihettu kansi pahvi 20 000tkm sitten..
ja tuo savuaminen ei ole muutako kuumalla koneella ko kaasupohjassa ajelee pidempään.. ei syö öljyäkään... tai ainakaan niin paljoa että näkyis öljytikussa! tubossa on väjää niinkö ylleensä tuomosessa 400 000 ajetussa pakkaa olemaan... mutta ko ei oikeen osa sanoa että onko sitä nyt sitten liikaa vai ei...
pitänee tilata jostaki uusi sprintterin turbo... tai edes vähän käytetty...
josaki välissä se pittää kuitenki laittaa... tarjota saa jos jollaki on?
kuinkahan kallista tuomoseen on alkaa pahvia vaihtaan nuin kokeilu mielessä.. vai oisko viisaampaa eka katella muita mahollisia vika paikkoja!?
juu tuosta on vaihettu kansi pahvi 20 000tkm sitten..
ja tuo savuaminen ei ole muutako kuumalla koneella ko kaasupohjassa ajelee pidempään.. ei syö öljyäkään... tai ainakaan niin paljoa että näkyis öljytikussa! tubossa on väjää niinkö ylleensä tuomosessa 400 000 ajetussa pakkaa olemaan... mutta ko ei oikeen osa sanoa että onko sitä nyt sitten liikaa vai ei...
pitänee tilata jostaki uusi sprintterin turbo... tai edes vähän käytetty...
josaki välissä se pittää kuitenki laittaa... tarjota saa jos jollaki on?
kuinkahan kallista tuomoseen on alkaa pahvia vaihtaan nuin kokeilu mielessä.. vai oisko viisaampaa eka katella muita mahollisia vika paikkoja!?
® Mesen linttaklubi
MB 230 CE vm.89
MB 230 CE vm.89