Mietin että jos hommais tommosen 190 2.6 automaatti mesen tohon pihaan. Mutta tässähän kone on m103. Onko tähän vaihtunut jossain vaiheessa kaksi rivinen jakoketju? Vai mistä erottaa että onko autossa jo vahvemmat osat nokkalla? Joku S-kirjain jossain???? Ko. autolla on ajettu reilu 200tkm. ja vm. -90. Kun ei kiinnostaisi ruveta tekemään mitään nokka remonttia!
Entäs automaatti laatikot. Ne vissiin on kestäviä? Vai miten öljyn vaihdot tms??
Vinkkejä 190 2.6 ostoon!! Ostettu!
Vinkkejä 190 2.6 ostoon!! Ostettu!
Viimeksi muokannut Tamzu, 02.7.2007 21:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oliko ne nokkahilut 9/88 kun tuli paremmat, taino ainakin 89 oli jo paremmat hilut(LD, Jani tai tiileri voipi korjata jos ment mettään paljoki).
Eipä nuo ilmeisesti tomaatit ole luovuttanu bensakoneiden perässä kovinkaan usein, varsinkin kun 2.6 veto pienemmillä kierroksilla on aika maltillista.
Eipä nuo ilmeisesti tomaatit ole luovuttanu bensakoneiden perässä kovinkaan usein, varsinkin kun 2.6 veto pienemmillä kierroksilla on aika maltillista.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
"Mainittakoon vielä, että tehtaalta lähtien vahvempinokkaisen 6-koneen tuntee paikan päällä siitä, että koneen sivuun oikealle puolelle (takaa katsottuna) lähelle koneen etupäätä on stanssattu S-kirjain. Muun muassa omassa -89 mallisessa ennen faceliftiä valmistetussa autossani tällainen jo on."
Löysin tommosen tuolta kilpailevalta foorumilta. Kyseessä oli kyllä 300E, mutta päteekö sama myös tähän 2.6 koneeseen??
Löysin tommosen tuolta kilpailevalta foorumilta. Kyseessä oli kyllä 300E, mutta päteekö sama myös tähän 2.6 koneeseen??
Joo pitänee paikkansa, samanlainen konehan tuo, pienempi tosin.Tamzu kirjoitti:"Mainittakoon vielä, että tehtaalta lähtien vahvempinokkaisen 6-koneen tuntee paikan päällä siitä, että koneen sivuun oikealle puolelle (takaa katsottuna) lähelle koneen etupäätä on stanssattu S-kirjain. Muun muassa omassa -89 mallisessa ennen faceliftiä valmistetussa autossani tällainen jo on."
Löysin tommosen tuolta kilpailevalta foorumilta. Kyseessä oli kyllä 300E, mutta päteekö sama myös tähän 2.6 koneeseen??
Siinä se on 9/88 vaihtunut materiaalit.
Eli jos -90 mallinen on, ei pitäisi huolta olla
Varmuutta ei varmaan saa muuten kuin kurkkaamalla kopan alle.
En muista näkikö sitä 710-korkin kautta, uudemman mallisissa on keinuihin juotettu kovametallipala nokkaa vastaavaan pintaan, vanhassa ei.
Jakajan kannen altakin sen näkee, erilainen pyörijän kiinnikekappale uudemmassa.
Ei nyt vaan meinaa muista mitä oli erona.
Vanhempi oli alumiinia uudempi terästä, vai oliko se toisinpäin