





Joo, etuvetoinen se on (jenkeissä myydään myös nelivetona), hiukan enemmän kontrollia kun ylittelee niitä jäätyneitä aurausvalleja täällä Helsingissä parkkiin mennessä ja lähtiessä. Samaten tuo maavara ei ole siinä hommassa ollenkaan huono juttu. Autossa myös istutaan hieman korkeammalla kuin keskiverto henkilöautossa. Tavaratilalle ei ole mulla niin hirveää tarvetta ja takapenkit taittuu kahdessa osassa ja vielä hanttarin penkkikin, joten pitkää tavaraa saa kuljetettua... eli niitä Ikea-reissuja silmälläpitäenEtuveto(eikös?) mutta kuitenkin korkea, pieni tavaratila jne.
No niinpä, tämän pohjalevylle tehdään myös Jeep Compassia, paria Mitsubishiä sekä kahta ranskalaista SUVia... olikohan Peugeot ja Renault. Moottori on suunniteltu yhteistyössä Mitsubishin ja Huyndain kanssa, alakerta on kaikilla sama, yläkerta valmistajien oma tekele. Ja dieseli tulee Volkkarilta.Otappa näistä tolokku, nykyautoista...
Ekaks piti oikein miettiä minkälaiset nappulat ja missä ne on mun mersussa... hyvin on mennyt 'selkärankaan' se ohjaamo kun ei tollasta muistalämmityslaitteen säätimet ovat varsin alhaalla, eikö oudoksuta Mersumiestä moinen sijoittelu ?
Tuo on muuten totta. Aina sanotaan että autossa tarvitsee maavaraa kun asuu maalla, mutta oikeasti on kyllä niinpäin että matalalla autolla tulee ongelmia ennemmin kaupungissa.Marde2 kirjoitti: täällä Helsingissä parkkiin mennessä ja lähtiessä. Samaten tuo maavara ei ole siinä hommassa ollenkaan huono juttu.
Saakohan tomtomiin ladattua jostain Suomen koroke-töyssyt? Vähän niinkun kameratolpatkin?AM kirjoitti:matalalla autolla tulee ongelmia ennemmin kaupungissa.
Totkessa, niinkuin monessa muussakin nykyautossa, käytetään varsinkin parkkeeratessa tarkasti laskettua 'must vähän tuntuu' -menetelmää. Takakulmia ei näy, etukulmia ei näy... itseasiassa koko konepeltiä ei näy. Penkissä on kyllä aika runsas korkeussäätö räikällä ja rattia saa säädettyä pystyasennossa, joten pienikin kuski pääsee autolla liikkeelle. Auton vyötärölinjakin on todella korkealla, joten... Tosin hämmästyneenä täytyy todeta että jenkeissä lähes 50 % ostajista on ollut naisia. Taisi tulla ostettua tyttöautoeikä totke liene pienen kuljettajan auto
Ei se ole kuin tavallinen 250 vani, pelkällä takavedolla.Marde2 kirjoitti:Mikäs se teidän emännän pässi on? Ram 4x4 pick-up pitkällä ohjaamolla ja lavalla, paripyörätaka-akselilla ja kuorma-autoksi rekisteröity??? Jaa-a, miksköhän tarttee tilaa![]()