Millä juuttunut avain pois kuskinoven lukosta? Lähtihän se
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Millä juuttunut avain pois kuskinoven lukosta? Lähtihän se
No tämähän vielä puuttui. Daami ilmeisesti sydämistyi ja suuttui Pellefantin tilauksesta ja niinpä avain on nyt sitten nalkissa kuskin oven lukossa kuin kiimaisen mäyräkoiran - sanonko mikä - kosioreissullaan .
Kyllä tuo tiirikka pihalle tulee, jos putkitongeilla avitan, mutta onko siistimpää tapaa saa avain osapuilleen ehjänä ulos? Keskuslukko toimii repsikan ovesta ja persluukusta normaaliin tapaan.
Että piti sitten virtalukon jälkeen tuonkin vielä alkaa kiukutella
Kyllä tuo tiirikka pihalle tulee, jos putkitongeilla avitan, mutta onko siistimpää tapaa saa avain osapuilleen ehjänä ulos? Keskuslukko toimii repsikan ovesta ja persluukusta normaaliin tapaan.
Että piti sitten virtalukon jälkeen tuonkin vielä alkaa kiukutella
Viimeksi muokannut Kaapo, 28.6.2007 9:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Ei lähde kahva ja lukko pois ovesta, jollei avain käänny noin 60 astetta sulkuasentoon päin. Sitä ruuvia ei puolestaan tarvitse/pidä ruuvata irti asti, muutama kierros aukipäin riittää.
Muutaman jumiutuneen Mersun lukon kanssa taistelleen ohje on, että kun riittävän kauan jaksaa renkuttaa avainta joka suuntaan, niin kyllä siellä jossain vaiheessa jokin hellittää sen verran, että avain alkaa taas liikkua. Ja uusi lukkosarjahan maksaa vain murto-osan Panzerwagenin hinnasta...
Muutaman jumiutuneen Mersun lukon kanssa taistelleen ohje on, että kun riittävän kauan jaksaa renkuttaa avainta joka suuntaan, niin kyllä siellä jossain vaiheessa jokin hellittää sen verran, että avain alkaa taas liikkua. Ja uusi lukkosarjahan maksaa vain murto-osan Panzerwagenin hinnasta...
W124 200E -89
W124 200D T6 -87
W124 200D T6 -87
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Tuo saattaa hyvnikin pitää kutinsa. Liki toivottoman virtalukon kanssa kun jaksoi hinkuttaa ja hiplata pari tuntia, niin lähtihän se siihen asentoon, että sai vapautinpiikin tuikattua oikeaan kohtaan. Pitää vaan varata sitten aikaa ja pitkää pinnaa.IP kirjoitti: Muutaman jumiutuneen Mersun lukon kanssa taistelleen ohje on, että kun riittävän kauan jaksaa renkuttaa avainta joka suuntaan, niin kyllä siellä jossain vaiheessa jokin hellittää sen verran, että avain alkaa taas liikkua. :
Jos oikein hyvän lukkosarjan saa, niin viime aikojen kokemusten perusteella kannattaa lähteä etsimään käypää autoa olemassa olevaan lukkoonIP kirjoitti:Ja uusi lukkosarjahan maksaa vain murto-osan Panzerwagenin hinnasta...
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Juurikin näin kävi. Nitkuttelusta eli hellävaraisesta metodista alkoi tulla jo jännetuppitulehdus ranteeseen, joten ylläolevasta rohkaistuneena käänsin pihdeillä tiirikkaa myötäpäivään. Sormivoimin ei hievahtanutkaan. Avain kääntyi pienellä voimankäytöllä parisen milliä lukitussuuntaan, jonka jälkeen sen sai vetää esteettä ulos. Avain toimii edelleen moitteetta repsikan ja persluukun lukoissa. Kuskin lukkopesään sitä ei tohdi edes kokeeksi enää sovitella, mutta saa ne ovet lukkoon ja auki noista muistakin.Daimler kirjoitti:124:ssa teki saman tempun kuskin oven lukkoon;pihdeillä väänsin ja juuri kun tuntui että nyt avain menee poikki niin avautui ja avain säilyi ehjänä.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954