joo elikkäs auto on 96- w210 280bensiini- taänään lähti mamma ajelemaan kauppaa tuolla kyöstillä ja eikös se puhelin ala soimaan melkein heti kun takavalot hävis näkyvistä , soitti että bensa loppu noh meikähän se työntää tuon kevyen paavon sitten lähimmälle mittarille ja tankkaamisen jälkeen käsken pistää tulille..

ei mitään, vähän hörähtelee!! tilanteeseen tyytyväisenä ja ystävällisesti pyydettyäni mamman pihalle autosta kokeilen ite startata no sehän lähtee käyntiin kun kaasua polkee mut kaasusta ylös ni sammuu pöksähtää!! sit huomasin että koko mittaristohan on pimee eikä keski konsolissa tapahu mitään ei toimi puhallin eikä muut vermeet. minuutin sulakkeita tarkkailtuani huomisin että kone huoneen boksista polttelee muistaakseni num.7 sulaketta joka on 15A sulake, sisältää (Instrument Cluster, autom.ac, reley module, Motronics) sulake askin kannessa sanotaan että pitäis olla 20A sulake vaikka siellä oli se 15A paikallaan,sulake palaa heti kun autoa starttaa, onko tullu vastaavaa kellekkään? nyt on helvetinmoinen hoppu tällä asialla koska pitäs pyyhkästä iltakoneella hesaan ja huomenna englantiin noin kuukaudeksi ja sehän tarkottaa että mamma jää nuolemaan näppejään linja-auto kyydillä tänne koo suomeen ja siitähän se taas nousee kunnon riemu juhlat!!! oiskohan nyt joku rele sit tuusana vaikohan mitä! auto kävi perjantaina öljyn vaihdossa ni ekana tuli mieleen että ne on litistäny jonku johtosarjan kun ovat webaston letkut ottaneet pois ö-suodatttimen edestä mutta ei näyttäis niissä mitään vikaa olevan. ?? myynkö kotteron satasella vai mitä teen, 45tkm ja n2,5vuotta ilman suurempia murheita ja nyt se leipoo!!!

:wackit: :wackit:
