Elikkäs minkä kokoista ahdinta suosittelette. Tehoa ei tarvitsisi käyttöpirssissä paljoa olla n.250hp. Jos jollain on ahdinta pakosarjaa ynnä muuta kittiä niin saa tarjoilla. Ja myös neuvot ja niksit ovat tervetulleita.
ps: auto on vm. -85
124 300d ahtimen laitto?
250hp vanhasta diiselistä on kyllä aika paljon.
Jos kone on alunperin vapaastihengittävä niin en suosittelisi noita tehoja siitä otettavaksi. Järkevin vaihtoehto on hommata orggis turbokone ja virittää sitä Säästyy monelta harmilta.
250hv:n tehoihin kannattaa jo hommata ihan kunnon pakosarja. Stonehead mersuforumilta on ainakin joskus noita tehnyt myytäväksi asti. Ahtimesta saa muut antaa ehdotuksia.
Jos kone on alunperin vapaastihengittävä niin en suosittelisi noita tehoja siitä otettavaksi. Järkevin vaihtoehto on hommata orggis turbokone ja virittää sitä Säästyy monelta harmilta.
250hv:n tehoihin kannattaa jo hommata ihan kunnon pakosarja. Stonehead mersuforumilta on ainakin joskus noita tehnyt myytäväksi asti. Ahtimesta saa muut antaa ehdotuksia.
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
toisaalta... "varovasti" ajellen 1,5 ahdoilla vaparikin kestää jos kaikki muu kunnossa...
itselläni on pyöriny mielessä koittaa pikkasen tuota vaparin kestävyyttä. toki ei mun tarvi ku semmonen on jo tekeillä.. se on hyvä rojekti ku ei sillä oo ajettukaa ku 650tkm.. eihän semmosesta kannata edes laakeria tarkistella saa ny pian nähärä kuinka käy
voishan tuo tehomäärä tulla ihan vakio pakosarjallakin,siihen vaan kiinni riittävän kokonen fööni (oisko siivet jotain 50/60 ja reilun kokosella pakopesällä. esim switser s2)
itselläni on pyöriny mielessä koittaa pikkasen tuota vaparin kestävyyttä. toki ei mun tarvi ku semmonen on jo tekeillä.. se on hyvä rojekti ku ei sillä oo ajettukaa ku 650tkm.. eihän semmosesta kannata edes laakeria tarkistella saa ny pian nähärä kuinka käy
voishan tuo tehomäärä tulla ihan vakio pakosarjallakin,siihen vaan kiinni riittävän kokonen fööni (oisko siivet jotain 50/60 ja reilun kokosella pakopesällä. esim switser s2)
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
kyllähän tommonen 300d sen kestää helposti.eikö meirän tallilla ole semmonen projekti tekeillä... ja näyttää kestävän kone ainaki..Terho P kirjoitti:toisaalta... "varovasti" ajellen 1,5 ahdoilla vaparikin kestää jos kaikki muu kunnossa...
itselläni on pyöriny mielessä koittaa pikkasen tuota vaparin kestävyyttä. toki ei mun tarvi ku semmonen on jo tekeillä.. se on hyvä rojekti ku ei sillä oo ajettukaa ku 650tkm.. eihän semmosesta kannata edes laakeria tarkistella saa ny pian nähärä kuinka käy
voishan tuo tehomäärä tulla ihan vakio pakosarjallakin,siihen vaan kiinni riittävän kokonen fööni (oisko siivet jotain 50/60 ja reilun kokosella pakopesällä. esim switser s2)
teknikka sano irti ittensä ,kumin merkeissä just. kunnon fööni vaan kylkeen ja soppaa... fööniäkin pitäs tulla pohjanmaan suuntaan ku kerkiää.?? terholle vai kuinka on..??