290:n rassailua. Myyty ajat sitten...
290:n rassailua. Myyty ajat sitten...
Piti tehhä oikein oma topiksi tälle autolle. Varmasti tulevaisuudessa laittoa löytyy.
Tänään rassain tuota jäähdytysnesteen tasoanturia. Se kun tahtoo ilmotella vikaa. Nestettä on vaikka anturin mielestä ei ole.
Miten tuomonen toimii?
Tuo anturi vain tökätään tuonne säiliön pohjaan. Se EI ole edes kosketuksissa nesteeseen.
Paisari oli ko. rojektin ajan täynnä. Arvelin irrotellessani tuota että sieltä varmasti lentää jokunen kymmenen litraa nestettä. Eipä lentäny.
Tänään rassain tuota jäähdytysnesteen tasoanturia. Se kun tahtoo ilmotella vikaa. Nestettä on vaikka anturin mielestä ei ole.
Miten tuomonen toimii?
Tuo anturi vain tökätään tuonne säiliön pohjaan. Se EI ole edes kosketuksissa nesteeseen.
Paisari oli ko. rojektin ajan täynnä. Arvelin irrotellessani tuota että sieltä varmasti lentää jokunen kymmenen litraa nestettä. Eipä lentäny.
Viimeksi muokannut Mika.T, 23.10.2010 22:12. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Volkkarin paisarissa on sellaiset viikset nesten seassa, mittaus perustuu ilmeisesti nesteen sähkönjohtavuuteen. Sitten kun kansipahvi poksahtaa nin ajotietokone ilmoittaa että neste on loppu, vaikka tosiasiassa pönttö on täynnä öljyä. Kätevää
E290 Turbodiesel Avantgarde
Audi A4 2,8 quattro tiptronic
Audi A4 2,8 quattro tiptronic
sillon ku ite olin tuota väyrystä ostamassa niin myyjä kertoi että välillä hälyyttää jäähdytysnesteen pintaa vaikka neste pinta onkin kohdallaan, sanoin sit että ostaisin mielummin auton ilman vikoja ''joopa joo'' no kauppias kuitenkin otti neuvosta vaarin ja käytti paavon veholla niin vika ei ollutkaan j-neste anturissa vaan lasipesu neste säiliössä, ne anturit on jotenkin kytköksissä toisiinsa ja hälyyttelee j-neste pintaa jos on se p-pojan pytyn anturi sökö kannattaa varmaan sitäkin vilkasta!
w210 - 280
e34 M5
e34 520
e34 M5
e34 520
ee
Ei tuo nyt iso vaiva ole kuitata ilmotus pois.
Mites muuten... Kuulukos noissa antureissa olla jokin tietty resistanssi kokoajan? Vai kytkeekö vajaa nestemäärä säiliössä anturin navat yhteen? Vai katkeaako napojen yhteys?
Eli antaakohan saman ilmoituksen jos revin molemmista antureista johdot irti?
tuota en ole vielä kokeillut mutta äkkiähän sen testaa.
Ei tuo nyt iso vaiva ole kuitata ilmotus pois.
Mites muuten... Kuulukos noissa antureissa olla jokin tietty resistanssi kokoajan? Vai kytkeekö vajaa nestemäärä säiliössä anturin navat yhteen? Vai katkeaako napojen yhteys?
Eli antaakohan saman ilmoituksen jos revin molemmista antureista johdot irti?
tuota en ole vielä kokeillut mutta äkkiähän sen testaa.
mika mie nyt törkiästi lainaan vähän sinun topikkia!!
kertokaapa viisaat mikä voi olla vikana ko sillon tällön tekee semmosta tuo oma väyrynen että käynnistäessä tyhjäkäynti jää jurisemaan jonnekki 500 kierroksen alapuolelle ja ei vaikuta vaikka kuin polkee kaasua.. kuin vaijjeri olisi poikki.... ja sitten hetken odottelun jälkeen 15-60sek. kierrokset hörähtää oikialle korkeudelle ja kaikki toimii niinkö pitääkin!!
tämä vika tulee talvisin melkeen joka aamu esille.. mutta kesäisin vain sillon tällön.. ja tähän ei vaikuta koneen lämmöt eikä mikään.. vika tulee miten sattuu.. ja voi olla että vaikka 10 kertaa peräkkäin ja taas menee ehkä 2kk ilman onkelmia!!
kertokaapa viisaat mikä voi olla vikana ko sillon tällön tekee semmosta tuo oma väyrynen että käynnistäessä tyhjäkäynti jää jurisemaan jonnekki 500 kierroksen alapuolelle ja ei vaikuta vaikka kuin polkee kaasua.. kuin vaijjeri olisi poikki.... ja sitten hetken odottelun jälkeen 15-60sek. kierrokset hörähtää oikialle korkeudelle ja kaikki toimii niinkö pitääkin!!
tämä vika tulee talvisin melkeen joka aamu esille.. mutta kesäisin vain sillon tällön.. ja tähän ei vaikuta koneen lämmöt eikä mikään.. vika tulee miten sattuu.. ja voi olla että vaikka 10 kertaa peräkkäin ja taas menee ehkä 2kk ilman onkelmia!!
® Mesen linttaklubi
MB 230 CE vm.89
MB 230 CE vm.89
huome.... Tänään alkaa n 1500km reissu. Ensiksi tuonne pohjois-karjalaan Heinävedelle. Siitä varmaan ainakin yks reissu Joensuuhun. Mahdollisesti Enoon. Kolilla ois kans kiva maisemia kävässä kattelemassa. Olavinlinnaakin vois käyä Savonlinnassa tutkimassa.
Heinävesireitti vois olla kans seilaamisen arvoinen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hein%C3%A4veden_reitti
Suapa nähhä miten väykky selvittää reissun läpi. Perjantai 13. päivä.
Heinävesireitti vois olla kans seilaamisen arvoinen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hein%C3%A4veden_reitti
Suapa nähhä miten väykky selvittää reissun läpi. Perjantai 13. päivä.
heinävedelle
Asiaa käydä Veneilemässä Heinävedellä,on hienot mestat.
Ajelen taas alkuviikosta itsekkin sinne mökin rakennushommiin
(voin tuoda varaosia tullessani)
Jamppa
Ajelen taas alkuviikosta itsekkin sinne mökin rakennushommiin
(voin tuoda varaosia tullessani)
Jamppa
Kotona olhaan.
Just vajjaa tunti sitten tulin.
Eipä sitä ollunna virtaa reissata enemmälti. Vajjaa pariviikkoa makasin mökillä siinä Heinävedellä Kermajärven rannalla. Heinävejen kirkokylällä joku saatto väykyn nähdä. Joka päivä sielä pyörähin. Evästä hakemassa.
Puoliltapäivin ylös. Vähän evästä. Maisemien katselua. Taas vähän evästä. Saunanlämmitys. Juopottelua. Järvimaiseman katselua. Saunomista. Sitten saunanpäälle grillausta. Ja johan se taas olikin kello yli puolenyön. Nukkumaan... Ja Aamusta sama uusiksi.
Siinä se koko reissu meni. Nyt ollaan taas kotosalla ja arki alkaa huomen aamulla. Prkl.
Just vajjaa tunti sitten tulin.
Eipä sitä ollunna virtaa reissata enemmälti. Vajjaa pariviikkoa makasin mökillä siinä Heinävedellä Kermajärven rannalla. Heinävejen kirkokylällä joku saatto väykyn nähdä. Joka päivä sielä pyörähin. Evästä hakemassa.
Puoliltapäivin ylös. Vähän evästä. Maisemien katselua. Taas vähän evästä. Saunanlämmitys. Juopottelua. Järvimaiseman katselua. Saunomista. Sitten saunanpäälle grillausta. Ja johan se taas olikin kello yli puolenyön. Nukkumaan... Ja Aamusta sama uusiksi.
Siinä se koko reissu meni. Nyt ollaan taas kotosalla ja arki alkaa huomen aamulla. Prkl.
Tänään vaihtelin taas ölöjyt koneeseen ja samalla kun innostuin ruuvailemaan pohjamuovit pois niin hion etupalkista ruostetäplät veke ja suljasin happomaalit palkkeihin. Hyvin olivat kyllä säilyneet. Kiitos siitä kunnolliselle ruostesuojaukselle joka on tehty autoon jo uutena ensimmäisen kerran.
Samaten ruutailin kolme pönttöä kotelosuojavahaa pitkin korisaumoja ja koteloita. Joka reiästä sisään.
Ilmotusluontonen asia tännekkin.. rojektiin tulee sentään jotain säpinää.. huomenissa alotellaan maalaus urakkaa purkamalla joitain osia pois tieltä.
Samaten ruutailin kolme pönttöä kotelosuojavahaa pitkin korisaumoja ja koteloita. Joka reiästä sisään.
Ilmotusluontonen asia tännekkin.. rojektiin tulee sentään jotain säpinää.. huomenissa alotellaan maalaus urakkaa purkamalla joitain osia pois tieltä.
Kuuleppas foorumiveli Mika.T, kun Sinulla näyttää tuo kamera pysyvän kädessä ja väykkäkin on purettu sopevasti niiiin . . .
Et viittis ottaa vielä kahta kuvaa suoraan edestä ajovalojen kohdilta, toinen vasemmalta ja toinen oikealta puolelta siten että tavallaan koko nokka tulee kuvattua ?
E: Kamera noin etupalkin korkeudella.
Jos nyt viitsit vaivautua , tarvisin nimittäin yhtä hommaa varten.
Kiitos
Et viittis ottaa vielä kahta kuvaa suoraan edestä ajovalojen kohdilta, toinen vasemmalta ja toinen oikealta puolelta siten että tavallaan koko nokka tulee kuvattua ?
E: Kamera noin etupalkin korkeudella.
Jos nyt viitsit vaivautua , tarvisin nimittäin yhtä hommaa varten.
Kiitos
. . .