

Entisessä oli öljyä piripintaan.
Huonot kuvat:
http://kooee.kuvat.fi/kuvat/Autot/22052007112.jpg
http://kooee.kuvat.fi/kuvat/Autot/22052007114.jpg
Niinpä... Naurattaa muutenkin ko. puodin suhtautuminen TUONTIAUTOON, johan se piti työmääräyksessäkin isolla lukea. Käsittääkseni kaikki mersut ovat tuontiautoja, ei kai Suomessa ole tehty yhtään uutta mersuaAM kirjoitti:Mikäs tuo on?Kooee kirjoitti: mutta jos oireet pahenee, pitää shd vaihtaa edulliseen 1500 €:n hintaan.
Olisko se sähköhydraulinenyksikkö... Vaihto on kuulemma helppo, pari tuntia ja sitten toimii..
No onpa naurettavaa toimintaa. Pakkohan niitten se ottaa takaisin, eihän tuossa ole mitään järkeä...
1400 € töineen ja osineen...AM kirjoitti:Uskaltaako kysyä paljonko maksoi tuon SHD:n vaihtaminen
Sama vika. Lämpösenä venyttää enemmän vaihtoa kuin kylmänä. Ajattelin itse kokeilla vaihtaa ensin kaikki magneettiventtiilit + kyb venttiilin + ohjainlevyn sinne laatikon pohjaan.AM kirjoitti:Joo..eihän se pelaa enää lämpöisenä oikein mitenkään. Vaihto 3->4 on tosi hidas tai sitten ei vaihdu ollenkaan. Täytyy nyt käydä vielä testaamassa ja tarkistaa öljyt. No eipä se siinäkään vika ole vaan jotain sieltä on nyt rikki.
Mikäs tiiviste tuolta nyt sitten menee jos tuollaista tekee? Jossain sellaisessahan vian on oltava, vaiko? Vaatii varmaan lootan alasottamisen ja purkamisenEli taidan laittaa kohta ostoilmon käytetystä, ei ehdi seisottamaan tuota pihassa.
Myös A 030 545 20 32 on sama boxi. (korvasi tuon vanhan, kunnes väistyi tuon uuden tieltä)Kooee kirjoitti:Ohjain laitteen numero on kuulemma muuttunut vuosien saatossa:
Paikallaan ollut on: A 025 545 05 32
Uusi: A 030 545 23 32
Itse itselleni vastaten: Ei mikään kuvassa numeroiduista, vaan tuo osanumero 75 alapuolella johdinlevyssä oleva nystyrä. Vaihtuu johdinlevyn mukana, ei voi ostaa erikseen.JeremyH kirjoitti:Mikä niistä mökkylöistä on se nopeustunnistin kolmonen? (autodata puhui rumia siitä)
Saa tiputeltua pois laatikon öljy pohja vaan auki (kuva löytyy tuolta laittamistani jutista "samoin kuin apu jermyh auton vaivaan löyti")Make_1 kirjoitti:Liitynpä minäkin tähän laatikkovaivaisten topicciin...
Elikkäs väykyn loota temppuilee vaihtaessaan kolmoselta neloselle. Jos ei varo, kiekat pompsahtaa punaiselle asti.![]()
Sekö on sitten se sähköhydrauliyksikkö todennäköisin syntipukki? Saako sen vaihdettua pudottamatta laatikkoa alas? Onko kellään tietoa hinnasta ilman asennusta?
Tai pas*** jossain kolossa, jousi kuollentunut tmsMake_1 kirjoitti:Melko tyyristä...
Ja sit siel tietty on joku O-rengas joka aiheuttaa vuodollaan koko ongelman...