Huuru on näin syyskoleilla joka-aamuinen ilmiö, ei mitenkään vaarallinen. Siis näin

auto katoksesta ulos ja kone käymään. Kun puhallin antaa ensimmäisen henkäyksen tai lämppärin kiekosta kääntää lämmöt päälle, tuulilasiin tulee huntumainen höyrykerros 1,47 sekunnissa (mitattu Seiko-rannekronografilla

), kunnes puhallin sen ajaa pihalle (n. 2 sek.).
Eiköhän se vaan synny hieman ulkoilmaa lämpimän ilman ja kylmän lasin kohtaamisesta.
Juuri näillä ilmoilla vaan tuppaavat myös takasivulasit ja takaikkuna huurtumaan vielä ajossakin. Huurut kyllä lähtevät flektiä kolmosella tohuuttamalla, mutta noinko olisi olemassa joku parempi konsti

Takasivulasit ovat kyllä sellaisessa syvennyksessä, että ilma ei siellä kierrä parhaalla tavalla.