Muuten, se oli kai Laguna II joka sai 5 tähteä (ensimmäisenä luokassaan)fantasos kirjoitti: Taas pakko todeta että viisi tähteä Euro-NCAP:ista näkyy ja tuntuu.

Muuten, se oli kai Laguna II joka sai 5 tähteä (ensimmäisenä luokassaan)fantasos kirjoitti: Taas pakko todeta että viisi tähteä Euro-NCAP:ista näkyy ja tuntuu.
Jep vanhempi koppa sai 2 tähteäveppe kirjoitti:Muuten, se oli kai Laguna II joka sai 5 tähteä (ensimmäisenä luokassaan)fantasos kirjoitti: Taas pakko todeta että viisi tähteä Euro-NCAP:ista näkyy ja tuntuu.Eikös tuo sinun autosi ole Laguna ykkönen?
Kyllä siinä ykköskoppasessa lagunassa on myös satakertaa enemmän sähkövikojaJarno.V kirjoitti:Niinno jos luotettavinta? renaultia hakee niin kyllä se on juuri tuollainen 1 koppainen laguna viimeisiä vuosia 99-00 niinkuin tuokin on.
Toki menee niveliä, laakereita, 16v puolia jne. sellasta mutta sähkövikoja on sata kertaa vähemmän mitä 2 koppasessa.
Siis tässä tarinassahan on ollut suorastaan hyvä tuuri renaultin kanssa![]()
Ei ole moniurahihnaa tahi kiviä vielä jakopään välissä, ajonesto ei temppuile?, takavalot pelaa?, vaihdekepistä löytyy oikea pykälä?, pakoputki ei ole jäätynyt umpeen talvella?, vääntösauvoja ei ole katkennut? eikä mitään harvinaisempaakaan?
Hyvä pelihän tuo on.
Rohkaisevia sanoja Fantasoksellevito500tkm kirjoitti:Kyllä siinä ykköskoppasessa lagunassa on myös satakertaa enemmän sähkövikojaJarno.V kirjoitti:Niinno jos luotettavinta? renaultia hakee niin kyllä se on juuri tuollainen 1 koppainen laguna viimeisiä vuosia 99-00 niinkuin tuokin on.
Toki menee niveliä, laakereita, 16v puolia jne. sellasta mutta sähkövikoja on sata kertaa vähemmän mitä 2 koppasessa.
Siis tässä tarinassahan on ollut suorastaan hyvä tuuri renaultin kanssa![]()
Ei ole moniurahihnaa tahi kiviä vielä jakopään välissä, ajonesto ei temppuile?, takavalot pelaa?, vaihdekepistä löytyy oikea pykälä?, pakoputki ei ole jäätynyt umpeen talvella?, vääntösauvoja ei ole katkennut? eikä mitään harvinaisempaakaan?
Hyvä pelihän tuo on..
Esim abs johtosarja, takaluukun johtosarjat, keskuslukitus, sähkökeskus, moottorin ohjausyksikkö, sisäpuhallin, airbag ja johtoliitin vikoja.
No, se siitä sähköosastosta.
Toivotaan että se +100tkm eli renaultin jännempi kierros päättyy onnellisesti.
No toki tuommosia hetkellisiä häiriöitä, ei kaikkea voi muistaa.vito500tkm kirjoitti:Kyllä siinä ykköskoppasessa lagunassa on myös satakertaa enemmän sähkövikoja.
Esim abs johtosarja, takaluukun johtosarjat, keskuslukitus, sähkökeskus, moottorin ohjausyksikkö, sisäpuhallin, airbag ja johtoliitin vikoja.
No, se siitä sähköosastosta.
Toivotaan että se +100tkm eli renaultin jännempi kierros päättyy onnellisesti.
Juu, mutta täällä todetaan että:Harju kirjoitti:Jep vanhempi koppa sai 2 tähteäveppe kirjoitti:Eikös tuo sinun autosi ole Laguna ykkönen?
Elä sulje, käypi kolmannen kerran se bussikohtaus... Sitten kun auto on lopultakin oikein hyvässä kunnossa - niin myy se. Ja osta merssu.fantasos kirjoitti:kyytikin oli niin tasaista että jos olisi sulkenut silmänsä niin olisi kuvitellut olevansa yhä parkkiruudussa.
Ootteko kokeillu laittaa puhistuslitkuja tankkiinArto N kirjoitti:Kyllä mäkin tykkään ranskanpullista.![]()
5 vuotta ja 150 tkm ajettu Clio on maantiellä aivan mahtava ajettava jos on kesäkeli ( eikä välitä rengasmeluista ). Itse asiassa huomattavasti parempi jos vertaa tuollaiseen keskivertokuntoiseen puoli miljoonaa ajettuun lankkuun.![]()
Kaupungissa se häviää tuolle omallekkin lavetille kyllä selkeästi. Inhottaa meinaan painaa kaasua joka lähdössäAuto sammuilee koko ajan.
Kyllä nuo ranskalaiset on lopultakin mainettaan parempia, itse ajoin Perhelingolla neljä vuotta ja sata tuhatta, ilman isompia murheita. No, noita niveliä ja raidetangon päitä kuluu ja jarrupaloja, mutta eivä toisaalta paljon maksakkaan. Käyntiin lähti aina ja perille päästiin. Eikä tartte pelätä ruostumisra. Nytkin on kakkos autona ranskatar.Arto N kirjoitti:Kyllä mäkin tykkään ranskanpullista.![]()
5 vuotta ja 150 tkm ajettu Clio on maantiellä aivan mahtava ajettava jos on kesäkeli ( eikä välitä rengasmeluista ). Itse asiassa huomattavasti parempi jos vertaa tuollaiseen keskivertokuntoiseen puoli miljoonaa ajettuun lankkuun.![]()
Kaupungissa se häviää tuolle omallekkin lavetille kyllä selkeästi. Inhottaa meinaan painaa kaasua joka lähdössäAuto sammuilee koko ajan.
Rellun osat kuitenkin montakertaa halvempia kuin viton osat vehon tiskilläJarno.V kirjoitti:Kylhän renaultin osat on jotain ihan muuta kuin halpoja![]()
Pösöön ja citikkaan huom. halvempia.
Nämä siis merkkiliikkeiden kautta.
Niinno orkkis koukussa ei siinäkään erillisiä sulakkeita ole, liittimet kytketään suoraan niihin ranskalaisen hyväksi havaitsemiin takavalojen liittimiin..Ville S. kirjoitti:Tuossa ei ole kyllä mitään ranskalaista vaan ihan normaali suomipojan viritys.fantasos kirjoitti: Peräkoukun sähköt lähtevät ajovaloilta ilman omia sulakkeitaan! voi ranskalaisen tekniikan ylistystä!![]()