Farkun takaiskarin (hydr) kolahtelut...
Farkun takaiskarin (hydr) kolahtelut...
threadista 'takapään kolinat' alla ei löytynyt lääkkeeksi sitä hydr.iskarin alapallon vaihtoa.
Muistan että joku täällä ehdotteli että HiAcen pallo käy kovaavaksi, kun MB:ltä ei erikseen vo:na saa. Onko tämä testattu?
Kuinka onnistui, maksaako vaivan..?
Muistan että joku täällä ehdotteli että HiAcen pallo käy kovaavaksi, kun MB:ltä ei erikseen vo:na saa. Onko tämä testattu?
Kuinka onnistui, maksaako vaivan..?
Täälläkin kolahtelee pienissä montuissa,ja aikas terävästi
Mittee pitäs duunata...Tukivarret on tutkittu..ei niissä vikaa,mut jostain se perk**** vielä kuuluu
Ja sit toinen juttu: Kuin perskutti mä saan ton Farkun perän alemmaks,on sen verran korkeella suhteessa renkaan yläosaan Aivan kuin se olisi jääny jumiin siihen kohtaan..tosin painolastin kans se painuu alemmaks tietty,mut tyhjillään ei mitenkään seksyn näköinen ole,kun horottaa per**** pystyssä...
Mittee pitäs duunata...Tukivarret on tutkittu..ei niissä vikaa,mut jostain se perk**** vielä kuuluu
Ja sit toinen juttu: Kuin perskutti mä saan ton Farkun perän alemmaks,on sen verran korkeella suhteessa renkaan yläosaan Aivan kuin se olisi jääny jumiin siihen kohtaan..tosin painolastin kans se painuu alemmaks tietty,mut tyhjillään ei mitenkään seksyn näköinen ole,kun horottaa per**** pystyssä...
Juu...se on se kattoluukun "liikkeen säätö" hanikka..!
Oiskohan nii veijjari,että käyttäs iskarinpäästä "hyde" letkut auki ja antas tulla öljyt,ja (ehkä) ilmatkin pihalle !!??
Ja sit tietty tapellaankin sen ilmauksen kans,kun tämä konsti tehään.. ..Tosin...nehän pitäs kyl ilmautua automaattisesti !?
Oiskohan nii veijjari,että käyttäs iskarinpäästä "hyde" letkut auki ja antas tulla öljyt,ja (ehkä) ilmatkin pihalle !!??
Ja sit tietty tapellaankin sen ilmauksen kans,kun tämä konsti tehään.. ..Tosin...nehän pitäs kyl ilmautua automaattisesti !?
Kyllä on. Eihän tuon kokoinen möykky muualle oikein mahdu. Ota kaveri avuksi ajelemaan kettoluukkua ja käy kurkistamassa.salmiv kirjoitti:vVähän off topicia, eli onko kattuluukun vaijeri tosiaan niin pitkä, että kattoluukon moottori on kuskinpuoleisen takapyörän päällä?
210:ssä on moottori ilmeisesti jo pienempi ja sijoitettu jonnekin teustapeilin tietämille.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)