Olisi sinne ala kautakin päässyt. Normaali 17mm kiintoavaimen lenkkipää olisi sopinut alakautta. Koska pakosarjan tiiviste kuitenkin vuosi, niin päätin ottaa pakosarjan irti. Samallapa sai kivuttomasti ruuvailla simpukkaa kierämmälle. Vuoto ei suuri ihme ollut, yksi ruuvi oli tippunut tielle ja pari muutakin oli löysällä. Tiivisteitä ei löytynyt kuin Hartikaiselta.
Ohjauksessa oli ihmeen paljon väljää, joten pyörittelin säätöä reilusti. Välys pienenikin itseasiassa varsin vähäiseksi, nyt on alle puoli peukalon kynnenleveyttä

. Säätöruuvia sai pyöritellä useita kierroksia aukipäin, lopetin kirstelyn kun ruuvi alkoi tuntua tiukalle pyörittää. Ruuvia tuli pyöriteltyä useita kierroksia, vaikka juuri niin on kielletty tekemästä. Ohjaus ei kuitenkaan takertele missään asennossa ja välystä on täsmälleen saman verran kaikissa ohjauspyörän asennoissa, joten kai se sitten on oikein.
Huomasin tuossa, että simpukka on hieman valuttanut öljyä ja simpukan alla oleva iso etupyörän tuennan kumipusla on saanut öljystä tarpeekseen = vaihtoon.