Ei mene maireasti Chryslerillä, surkea arvonsäilyvyys
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Ei mene maireasti Chryslerillä, surkea arvonsäilyvyys
DC-konsernin toisella valtamerkillä eli Chryslerillä ei näytä menevän kovin muikeasti ainakaan arvostuksen ja arvonpysyvyyden puolella.
Kraisu pitää tilaston perää yhdessä Ladan ja Sitikan kanssa ja jos ottaa huomioon euromääräiset arvonalennukset, on se kaikkein kehnoin .
Kaikista automalleista eniten arvotaan prosentuaalisesti tiputtaa Lada 110.
Parasta päätä taas edustaa Toyota (Corolla, Yaris) Kaikista automalleista parhaimmin hintansa pitää Toyota Land Cruiser 100 3.0 D4D.
Sääli Hyrslerille moinen kohtalo, tätä nykyä pirssit ovat hyvän näköisiä ja tekniikkakin monessa mallissa pitkälle Mersulta. Toivottavasti "emo" ei kehity samaan suuntaan.
Kraisu pitää tilaston perää yhdessä Ladan ja Sitikan kanssa ja jos ottaa huomioon euromääräiset arvonalennukset, on se kaikkein kehnoin .
Kaikista automalleista eniten arvotaan prosentuaalisesti tiputtaa Lada 110.
Parasta päätä taas edustaa Toyota (Corolla, Yaris) Kaikista automalleista parhaimmin hintansa pitää Toyota Land Cruiser 100 3.0 D4D.
Sääli Hyrslerille moinen kohtalo, tätä nykyä pirssit ovat hyvän näköisiä ja tekniikkakin monessa mallissa pitkälle Mersulta. Toivottavasti "emo" ei kehity samaan suuntaan.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Taitaa emo kehittyä samaan suuntaan, no nyt on panostettu vissiin jo pelteihinkin, 2000 luvun alussa ei panostettu oikein mihinkään...ei teknisiin innovaatioihin eikä muuhunkaan=väyrynen.
Mitens ladalla nyt niin heikosti menee
Mitens ladalla nyt niin heikosti menee
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Ei sillä periaatteessa niin huonosti mene . Yhdessä tilastossa se on selvä voittaja eli arvonaleneman euromääräisissä kustannuksissa - vaikka arvonalennus on 50% (esim. Land Cruiserin n. 17% verrattuna), niin euroissa laskettuna Ladan omistaja ei saa takkiinsa kuin 3000 ekkua. Cruiserin hinnasta 17% on aika paljon enemmän ehkäpä 10.000 € ...Boss kirjoitti: Mitens ladalla nyt niin heikosti menee
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Re: Ei mene maireasti Chryslerillä, surkea arvonsäilyvyys
Mielenkiintoista sinänsä, kun Suomeen ei ainakaan ole tuotu "satasta" kuin 4.2 litrasella dieselillä.Kaapo kirjoitti:parhaimmin hintansa pitää Toyota Land Cruiser 100 3.0 D4D.
.
Ja ei näytä olevan saksassakaan saatavilla LC 100:sta kuin 4.2 litran padalla.
3.0 D4D:n saa tietääkseni niihin "pienempiin" eli 90:seen.
Eli parhaiten arvonsa pitävää mallia ei ole edes tehty vielä. Siitä voi laskea helposti autoilun kokonaiskustannukset.
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Re: Ei mene maireasti Chryslerillä, surkea arvonsäilyvyys
Voipi olla, että tilastoon on livahtanut tuo merkintä "100" vahingossa: tästä kuitenkin lienee kyse.Timo J kirjoitti: 3.0 D4D:n saa tietääkseni niihin "pienempiin" eli 90:seen.
Eli parhaiten arvonsa pitävää mallia ei ole edes tehty vielä. Siitä voi laskea helposti autoilun kokonaiskustannukset.
http://www.ajovalo.net/Koeajot/LandCruiser.html
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Hauska yksityiskohta asiassa, että 3-satanen puuttui tuosta listasta. Muutoin siellä olivat Neonit, Sebringit ja kumppanit. Voi olla että gansta-Craisua ei ale-myyntiin saada.stanger kirjoitti:no millos niitä 300c hemejä alakaa saamaan halavalla?? kertokkaa sitte mullekki.. (se on komia)
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Kyllä on myynnissä, sillai ovelasti vielä et jäävät kuitenkin riippuvaisiksi Mersusta.A. Hara kirjoitti:Eiköstä Hyrsleri ole ollut myynnissä jo jonkin aikaa. Mitenkä lie emo ajatellut, myydään pois ennenku vetää emon mennessään?
Wiki kirjoitti:On 4th April 2007 Dieter Zetsche said that the company is negotiating the sale of Chrysler, something which was rumored for weeks before the announcement. One day after this Kirk Kerkorian (not to be confused with Jack Kevorkian) placed a 4.5 billion dollar bid for Chrysler. On 12th April Magna International of Canada announced it was searching for partners to place a bid for Chrysler.
According to the April 2007 issue of the German magazine Der Spiegel, CEO Dieter Zetsche wants to dismantle Chrysler and sell off the majority stake and at the same time keep Chrysler "dependent" upon Mercedes-Benz after the sale.
Pro HVM
MArkkinamiehiä!
JUU! Kyllähän ne MErsulla kovia myyntimiehiä ainakin Saksassa ovat...
Kun olisivat älynneet tehä vielä aikoinaan sen Väykin paremmin niin olisi kyllä Mersunkin maine vielä vahvoilla. Nykysin on mitä on. TUlloo kummia malleja, jotka ei tunnu MErsuilta laisinkaan. VOi VOI!
Kun olisivat älynneet tehä vielä aikoinaan sen Väykin paremmin niin olisi kyllä Mersunkin maine vielä vahvoilla. Nykysin on mitä on. TUlloo kummia malleja, jotka ei tunnu MErsuilta laisinkaan. VOi VOI!
Luovuta ennen kuin petyt itseesi.