Mullakin alko kone roklattammaan...
Mullakin alko kone roklattammaan...
Huomasin vaan eilen pihaan tullessani ett aikamoista ääntä pitelee tyhjäkäynnillä, mutta loppuu kun hieman kaasua lisää.
Mitä nyt vois jotenki paikallistaa niin ihan edestä tuntus kuuluvan, vesipumppu ? alipainepumppu ? täytynee jossain korjaamolla käydä ottaa diagnoosi.
Mitä nyt vois jotenki paikallistaa niin ihan edestä tuntus kuuluvan, vesipumppu ? alipainepumppu ? täytynee jossain korjaamolla käydä ottaa diagnoosi.
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
-
- Perunankeittäjä
- Viestit: 1567
- Liittynyt: 23.12.2006 21:01
- Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....
Kohtahan se nähdään onko se hihnankiristäjä kun kokeilen uutta sellaista.
Edittiä: ei per***e eihän se kiristäjän alin pultti mahdu tulee pois sieltä vaan törmää vesipumpun hihnapyörään ei jaksa alkaa purkaa koko keulaa...sen totesin että aika helposti sitä kiristäjää pysty pumppailee ylös alas, kun taas uutta ei. Kai se on siinä se vika, kai ?
Edittiä: ei per***e eihän se kiristäjän alin pultti mahdu tulee pois sieltä vaan törmää vesipumpun hihnapyörään ei jaksa alkaa purkaa koko keulaa...sen totesin että aika helposti sitä kiristäjää pysty pumppailee ylös alas, kun taas uutta ei. Kai se on siinä se vika, kai ?
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Mulla olisi huomenna joutilasta aikaa klo 18 jälkeen, voisin näyttää miten homma tapahtuu; olen kahteen omaan Mersuun vaihtanut.EzKo kirjoitti:Kohtahan se nähdään onko se hihnankiristäjä kun kokeilen uutta sellaista.
Edittiä: ei per***e eihän se kiristäjän alin pultti mahdu tulee pois sieltä vaan törmää vesipumpun hihnapyörään ei jaksa alkaa purkaa koko keulaa...sen totesin että aika helposti sitä kiristäjää pysty pumppailee ylös alas, kun taas uutta ei. Kai se on siinä se vika, kai ?
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Ahaa...sopii mulle jos en mee kaverin tallille kesäautoo ropaamaan, joutuu vähän menee kaverin pillin mukaan kun auto on sen tallissa.Ruoja kirjoitti:Mulla olisi huomenna joutilasta aikaa klo 18 jälkeen, voisin näyttää miten homma tapahtuu; olen kahteen omaan Mersuun vaihtanut.EzKo kirjoitti:Kohtahan se nähdään onko se hihnankiristäjä kun kokeilen uutta sellaista.
Edittiä: ei per***e eihän se kiristäjän alin pultti mahdu tulee pois sieltä vaan törmää vesipumpun hihnapyörään ei jaksa alkaa purkaa koko keulaa...sen totesin että aika helposti sitä kiristäjää pysty pumppailee ylös alas, kun taas uutta ei. Kai se on siinä se vika, kai ?
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
No hep...sain kun sainkin vaihdettua sen kiristimen kesti vaan aikansa hokata miten sen sais vaidettuu ilman älytöntä kamojen purkamista keulilta.
Ihan paskana se vanha olikin, oli tullu mehut pihalle. Kyllä se ny on taas hiljainen
Ihan paskana se vanha olikin, oli tullu mehut pihalle. Kyllä se ny on taas hiljainen
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Juu...kehtaan mä olin vaan niin tohkeissani etten kuvia hiffannu ottaaRässi66 kirjoitti:No et kehtais kertoo miten se käy näpsästi? Olikos kuvia kans?
Suurin piirtein se meni näin: löysäsin sen kiristimen vivun, sen missä on se jousi kiinni hihnankiristäjän iskarin vieressä, sitten tuuppasin sen pitkän pultin millä vipu/jousi on kiinni pois silleen että vipu sekä jousi irtosivat.
Sitä ennen olin jo irroittanut hihnankiristäjän iskarin ylimmäisen pultin, sitten vain nykäisin iskarista ylöspäin ja alimmainen pultti nousi juuri ja juuri vesipumpun hihnapöyrän yläpuolelle. Sitten vaan alapultti pois ja vanha iskari hiiteen ja uusi tilalle
Sen jälkeen vipu sekä jousi ja pultti paikalleen, viimesenä se iskarin yläpultti kiinni. Ei menny kauaa tossa hommassa, nyt se vois hajota vaikka joka päivä nou problem
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi