Se on sitten uusi riimu uitettu koneeseen, samalla vaihdettiin 2 kpl laahereita. Homma ei käy ihan kuten Ladassa tai elokuvissa - hommaa piisaa korjaamollekin takuulla päiväksi.
Hetero-amatööri tekee hommaa noin 2-3 päivää, ja ihan liioittelematta.
Purattaa niin pirusti - syyläristä apulaitteiden kautta vaikka mihin, ei jaksa käydä kaikkea tilittämäänkään. Sarjassamme "jeesus-hommat", ihan selekeesti.
Nokka-akselien voiteluputkien muoviklipsutkin tuli samalla vaihdettua, ja väittäisin nyt kokeneempana että turhaan. Palikat on kivikovaa muovia, niille ei tule ikä täyteen kuin hirvikolarissa tai palovauriossa. Ja ihan turha väittää muuta, en ole henkisesti kypsä vaihtamaan mielipidettäni.
Uudet ja vanhat eivät eronneet tiiviydeltään millään lailla, ja tämä on kiinalaisella "mauserilla" toteamaton tosiasia.
No, pakeliittipalikka ei elä, viru tai kovetu, se on vissi.
"Vähän" muuten oli jo säikäyttää ensimmäisen startin perään, auto kävi 2 minuuttia ja sammui kuin seinään.
Kolautin bensapumpun relettä Ladan alkuperäis-ruuvarilla
rottelo syttyi uudelleen käyntiin.
No, seuraavana ostellaan sitten se rele.
Jotta tälleen tässä vaiheessa. Kiitokset Kaikille operaatioon tahtomattaan ja väkipakolla osallistuneille - ei kaikkein vähiten Rässille ja Lucky-Dogille. Ja Dealer oli jo liki unohtua. Olenkohan ansainnut tällaisia kavereita? Aika epäreilulle tuntuu kun tietää mikä idiootti sitä on.
Kiitos äijät, ei tässä nyt muuta osaa valehdella.