Entistä italofania sulostuttaa jonkin verran tuo yhdistelmä. Mutta pari Lanciaa - olivatko ne tosiaan italianmersuja, kuten väitetään - omistaneena tulee luotettavuuspisteitä jopa vähemmän kuin Unolle.
Beta oli täysin toivoton. Auto on hieno ajettava kunnossa ollessaan. Mutta niitä päiviä ei ollut montaa. Delta Integrale oli hyvä sekin, jos vaan turbo jaksoi kestää. Ko. genren auto saakin olla meluisa ja janoinen.
Lanciat edustavat hienoja materiaaleja, tyylikästä muotoilua, runsaita varusteita, terävää tekniikkaa... mutta silti juosten kustua toteutusta

. Silti sen pitäisi olla ns. premium-merkki. Lanciasta saa hyvän, kunhan sen ensin purkaa ja kokoaa uudestaan. Vaikka sitten niiden turkkilaisten toimesta, jotka valmistavat Mersuja. Italiaanot taitavat koota sitten ne Väyryset

.
Moottori tuossa 8.32:ssa (= sylinterien ja venojen määrä) on tosiaan laimennettu versio 308:sta. Myös Fiat Dinon kone on samantyyppinen Pirkka-Ferrari. Mutta saatiinhan näillä ristisiitoksilla vähän "nimeä" rahvaan ajopeleille.