Vaan vika ei ole korjaantunut... Hetkeksi jo luulin sen helpottuneen, vaan aloitti nytkymisen uudellaan
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Vaan nyt on uusi kytkinasetelma päässyt jo takaloosteriin asti
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Menopeli -92 200D, mittarissa on ihan kunniakas lukema kilometrejä
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moro!terde kirjoitti:200 d:n kytkin tuli vaihdettua.Kytkinlevystä löytyi selkeä vika vaikka levy ja asetelma näytti melko tuoreilta. Kytkinlevyn keskiön rihlaholkki oli selkeästi väljä ja helisevä.En ole aikaisemmin moista tavannut vaikka kytkin hommia oon paljon tehnyt eri merkkisiin autoihin. Kytkin oli LUKin valmistama eli ihan tunnettu merkki. Pääasia että nytkytys loppui.
Uuden paketin hankin Motonetistä. Motonet myy kyseiseen autoon kahta vaihtoehtoa, aito Sachs hinta 168 euroa ja halvempi "nimetön" tarvike 133 euroa. Nuukana miehenä ostin halvemman vaihtoehdon joka oli Borg&Beck /Delphi. Osia tarkemmin tutkittua yllätyin positiivisesti koska osissa oli Sacshin stanssaukset.
Silmälaakeri kannattaa vaihtaa samalla sen hinta on3,5 euroa.
Aikaa tuohon remonttiin meni ilman paineilmatyökaluja noin 3 tuntia.
Mie vastailen Terden puolestacmb kirjoitti:Mitenkähän tässä loppupeleissä kävi, loppuiko hytkyttely?
Tuli laitettua tommonen -85 250d jolla on "bonanza" oireita. Uusi kaasuvivuston "iskari" on nyt paikallaan ja hytkyminen väheni huomattavastii, mutta ei kokonaan. Tietäs vaan että mihin kannattaa seuraavaksi sijoittaa, uus kytkin, rättinivel, vai mikä?
Eihän siellä saisi olla yhtään öljyä. Pelkkää kuivaa pölyä vain.Roisto kirjoitti:
Kulumaa ei isommin ollut eikä sanottavasti ylimääräistä öljyäkään asetelmassa.
Niin, niin.Perttu K kirjoitti:Eihän siellä saisi olla yhtään öljyä. Pelkkää kuivaa pölyä vain.Roisto kirjoitti:Kulumaa ei isommin ollut eikä sanottavasti ylimääräistä öljyäkään asetelmassa.
No tämän Reen, Rekin, miten se nyt sanotaanki, kohalla kuulostaa siltäilmeneekö tuota bonanzaa enemmän naisten kuin miesten ajossa?
200deellä jos rauhallisesti keventää kytkintä liikkeelle lähdön yhteydessä, ehtii vihiriät vaihtua takas punaseks eikä auto ole liikkunut vielä metriäkäänPikku Myy kirjoitti:Valot vaihtuu ja kevennät rauhallisesti kytkytintä
Kaupunki ajossa kolmonenPikku Myy kirjoitti:matkaa jatkuu pomppien ja nytkytellen kunnes saat kolmosta tupaan.