

Samalla tarkoitan ac-mallia ja ilman olevaa. Pikku vinkki ois hyvä vaikka yv:nnä.

Se vaara piilee , mutta tuon purkaminen ei onnistu 2h. Pitää ajella vielä .Perttu K kirjoitti:Ei ikinä paikka ainetta. Niistä on yleensä se seuraus, että kuskille tulee talvella kauhean kylmä ja koneelle vastaavasti kuuma.
Neuvoin aikanaan kaveria pistämään paikka-ainetta Audi 100:n. Harmitti siinä vaiheessa kun oli kuskina 20 asteen pakkasessa ja audissa oli 10 astetta pakkaseta. Useamman tunnin ajelun jälkeen alkoi palella. Vika korjaantui kennon vaihdolla. Opitiin kumpikin paikka-aineista tarpeeksi sillä kerralla.
Meinasin jättää huomenna kahvitauon ja ruokatauon väliin ja vaihtaa kennon? Voi olla pientä erimilisyyttä johtajan kanssa , kun meillä ei töissä oo muuta kuin osia mersuun! Jopa suksien voitelu kesken työpäivän aiheuttaa , jokinmoista eripuraisuuttadealer kirjoitti:Kojelauta irtoaa vajaassa tunnissa ja lämppärinkenno siihen tunti lisää ... kyllä se onnistuu juuri ja juuri.purkaminen ei onnistu 2h![]()
Joko soitit ammattiliittoon, että kapitalisti riistää viatonta työläistäaudimies kirjoitti:Meinasin jättää huomenna kahvitauon ja ruokatauon väliin ja vaihtaa kennon? Voi olla pientä erimilisyyttä johtajan kanssa , kun meillä ei töissä oo muuta kuin osia mersuun! Jopa suksien voitelu kesken työpäivän aiheuttaa , jokinmoista eripuraisuuttadealer kirjoitti:Kojelauta irtoaa vajaassa tunnissa ja lämppärinkenno siihen tunti lisää ... kyllä se onnistuu juuri ja juuri.purkaminen ei onnistu 2h![]()
.
Jep! Eipä tuossa muuta , kuin valmistautuu henkisesti purkamaan koelaudan irti!Roisto kirjoitti:Terve,
Kerropa audimies sitten kokemuksiasi. Itselläkin saattaisi olla mokoma operaatio edessä. Sisällä ei meinaa tareta ja muut kikat alkaa olla jo kokeiltu.
t.
Risto
On! Eli aikoinaan kun w201:stä on ruvettu tekemään, on liukuhihnalle laitettu lämppärinmoottori ja kenno. Sen jälkeen on "siirtolaiset" ruvenneet laittamaan osaa ympärille.AM kirjoitti:Onkos 201:sessa yhtä ärsyttävä se lämppärinkotelo kuin 124:sessa...Kojetaulunhan äkkiä purkaa pois tieltä mutta se muovikotelo joka on kasattu niillä pienillä metallilinksuilla
Kyselläänpä vielä...dealer kirjoitti:Satakaksnelkussa kenno nousee koteloa irrottamatta pois mutta kokonaisuutena homma on työläämpi ja aikaakin voi mennä hieman enemmän.
Nämä kommentit on niistä ilmastoimattomista.
Ainakaan minulla ei ole ikinä tarvinnut rattia irroitella,kojetaulu mahtuu tulemaan ilman irroitustakin.Roisto kirjoitti: Pitääkö ratti irrottaa? Ainakin WIS:n mukaan tuosta pitää purkaa melkoisesti tavaraa edestä.
t.
Risto