Eikös me lähetty siinä kymmenen jäläkeen ja takasi kotona olin 3 maissaTomaatti II kirjoitti: Livet i Bordell, taisi pyörähtää jonkin kerran yön aikana...![]()
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Juurikin näin...Pappi kirjoitti:
Meillä miehillä on tahto, mutta naisilla on keinot...Siinäpä sitä ollaan sitten suossa ja syvällä. Laittelehan raportti tuosta koeajettavasta autosta.
Juuei. Mopo mikä mopo. Jos oikeaa maasturia ei sovi hankkia ja eteenpäin pitäisi päästä ja 4matic on ulkopuolella budjetin, niin kai joku neliveto-hiace sitten olisi tolkun vaihtoehto. Onpa oiva työkalu sitten noin muuten.Daimler kirjoitti:Taisipa olla vuonna 1996 kun tuo honda crv ensiesiteltiin Suomessa Riihimäen erämessuilla.Auton esittelijä ei antanut tyypittää vaan tyytyi kehumaan miten tällä pääse sellaisista paikoista mistä ei uskalla edes ajaa.Oltas siinä todistettu vääräksi se myyntimiehen puhuminen..
Kaipa minäkin sitten rohkenen tulla kaapista ulos. Minä kyllä tykkään tonniviissatasesta enemmän. Dodge Ram 1500 Hemi Lone Star olisi rok. Vaikkapa click. Jos citymaastureista puhutaan. Stetsoni löytyy jo. Ainoa kysymys on, standard cab vai quad cab.tasapaino akseli kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1102856 Tuollaista citymaasturia olen haaveillut itselleni.
Eikös tuolla rahalla saa tuotua Saksasta hyvin varustellun 90-luvun puolivälin 300 turbodiesel G:nkin? Jälleenmynti arvo Suomessa on varmasti parempi, veikkaanpa että on enemmän vastinetta rahallekin.eerola kirjoitti:Ääni Kia Sorentolle jos itämaisista citymaastureista puhutaan. Tätä yksilöä olen tarkastellut lähietäisyydeltä useamman kerran. Vakuuttavaa vastinetta rahalle.
Amen, veli!Melitos kirjoitti:Olen aina ihmetellyt.
MIKSI!?
Kerro lisää. Miksi? Näin asialle ulkopuolisena uskoisin mielelläni itämaiseen suunnitteluun ja työhön. Eli kuvittelen sen olevan hiukan mautonta mutta luotettavaa. Onko Kia poikkeus tästä japanilaiskorealaisesta harmaanluotettavasta trendistä?S55AMG kirjoitti:...Voisin lyhyesti vastata oman mielipiteeni: EI ENÄÄ IKINÄ KIAA.
______________________________________________________eerola kirjoitti:Kerro lisää. Miksi? Näin asialle ulkopuolisena uskoisin mielelläni itämaiseen suunnitteluun ja työhön. Eli kuvittelen sen olevan hiukan mautonta mutta luotettavaa. Onko Kia poikkeus tästä japanilaiskorealaisesta harmaanluotettavasta trendistä?S55AMG kirjoitti:...Voisin lyhyesti vastata oman mielipiteeni: EI ENÄÄ IKINÄ KIAA.
Tarttee mainita, että ainoa oikeasti hyvä syy ostaa mikä tahansa auto, on se että HALUAA sellaisen.fantasos kirjoitti:Oma citymaasturien vastainen kanta ja sen joustavuustulivat varmaan jo aiemmin selväksi, mutta jaan vähän kokemuksia:
Vaimon kaveri tuli tänään käymään. Asuu nykyään miehensä (IQ jossain saappaan ja ruukkukasvin välimaastossa) kanssa Helsingissä ja nyt pitäisi kuulemma vaihtaa auto. Olivat käyneet katsomassa RAV4:sta. YLLÄTTÄEN piti kysyä että mihin he tarvitsevat maastoautoa kun asuvat kaupungissa eikä ole käyntiä maaseudulla. Ja ennen kuin päästin ääneen niin lisäsin vielä että nyt haluan kerrankin kuulla hyvän perustelun sille miksi pitää olla citymaasturi eikä kelpaa joku Golf Plus jossa saa ajaa ihan yhtä korkealla mutta löpöä kuluu 2 litraa satasella vähemmän.
Vastaus (pitkän mietinnän jälkeen):
"Minä haluan maasturin."
Eipä siihen voinut mitään lisätä. Pitää olla jotain mitä esitellä, järkiperusteista viis.![]()
Ja itte kun pyörittelee A2-kokoista Excel sheetiä jolla on laskettu joka ikinen ennakoitavissa oleva kuluerä polttoaineen muutosten, vuosimatkan ja parinkymmenen muun muuttujan funktiona kuudelle mersumallille, nykyiselle Renault Lagunalleja jopa tälle. Tavoitteena olisi säälliset vuosikulut ja korjaamokäynnit vain öljynvaihtojen takia.
-Fantsu.
Mulla on myös samanlaiset fiilikset uudesta RAV4:sta. Laatuvaikutelma ja mukavuus on ottanut huikean loikan eteenpäin tässä uudessa mallissa. Tuli ihan Lexus-fiilis tuosta. Tuolla voisi kuvitella hyvinkin ajavansa, vaikka en niin citymaastureista muuten perustakkaan.J.T.S kirjoitti:Tuli ihmeteltyä tuossa mersua huollattaessa toyon uusinta trendikinneriä, eli kolmannen polven Rav4:sta. Täytyy todeta että härveli vaikutti kohtuullisen laadukkaalta, eikä sisustus tuntunut läheskään niin futuristiselta/halvalta/muoviselta kuin kuvista voisi päätellä. Kuskin jakkara vaikutti myös aika mukavalta (noin toyotaksi) ja tilankäyttöä voinee väittää aikalailla tehokkaaksi 4.4-metriseen kippoon on saatu aikaiseksi kohtuulliset tilat niin eteen, taakse-kuin tavaratilaankin.![]()
Lieneekö vielä yhtä meluisa kuin edeltäjänsä tienpäällä. :roll