tehoja 126,secciin?

joke
Viestit: 33
Liittynyt: 11.12.2006 13:30
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja joke »

jackhammer kirjoitti:jos nyt oletetaan että saatte lisää tehoa tuommoiseen v8-> 126 koriseen niin: miten tuon tomaatin kesto? pitääkö se vahvistaa heti kuten supereiden laatikot?
vai onko tällä v8-laatikolla pidempi pinna ja kovempi ego joiden varaan voi laskea :?: :?:
en ole varma muuta kuin siitä egosta.
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

Luultavasti sisuskalut ovat vähän järeämmät kuin kutoskoneen 722.3 lootassa. Siekkisen kautta sitten jos ei meinaa kestää.

Se "etu" tuommosessa keskipakopuhaltimessa on, että matalilla kierroksilla vääntö ei kasva yhtään. Lisäpotku tulee yläkierroksille joten voimansiirto pääsee helpommalla.

EDIT: Asiaahan on käsitelty mersuforumilla:
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=13418

nimimerkki Taxana on rekisteröitynyt myös tänne. Mikäli asia alkaa kiinnostamaan niin häneltä kannattaa varmaan kysellä tarkemmin.
I drive an Opel. What's your excuse?
joke
Viestit: 33
Liittynyt: 11.12.2006 13:30
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja joke »

..eikö traktoreissa ole kutoskone
Avatar
Heikki H.
Häjy
Viestit: 843
Liittynyt: 29.9.2005 23:12
Paikkakunta: Kauhava

Viesti Kirjoittaja Heikki H. »

Kyllähän tuollainen pakstonin separaattori pieneen tilaan menee ym. mutta kamaan. Nuo on tehty lähtemään heti eikä hetken päästä ja ne on alunperinkin hyviä juuri siinä. Älä riko kaavaa laulaa suomeksi joku likkalaulajakin. Kasista löytyy kuitenkin niitä työtätekeviä tahteja siihen malliin että "alaväännön" tyypillinen rimpuilu ilmiö jää pois vääntöpiikkeineen.
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Joo, eihän tuo alakierroksilla anna lisäähkyä. Jaa, olihan mulla kuvaki.

Kuva
Uusi 5,7 HEMI Paxtonilla. Mukavasti nousahtaa kolomentonnin kohalla käppyrät.

Sillähä uskaltaa päästää mamman kauppaan ku sannoo että ajelet max 2500RPM.
Pro HVM
Avatar
adenauer300
Viestit: 247
Liittynyt: 13.4.2006 8:47
Paikkakunta: ESPOO/Nöykkiö

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

joke kirjoitti:
adenauer300 kirjoitti:Itse olisin kiinostunut laittamaan 600:sen V12 koneen SEC:iin, mutta kun mennee tehot yli ( nyt 300hp, saa olla 360 hp).
Pitäisi löytää, jokin "alitehoinen" jenkki versio, kun muuten on yli 400hp. Toinen vaihtoehto on laittaa uudempi 500 V8-kone, jolloin teho nousisi 328hp = turha työ 28 hepan takia
puhutko nyt 500secistä?mitä laitettu?
kaikkihan periaatteessa kiinnostaa,toteutettavuus on toinen asia..
Niin, tuo minun käyttöautoni on täystehoinen ( 300HP) SEC eli 560.
Tuon konnee laittaminen 500:seen käy helposti ja tuo noin 50KW lisää tehoja.
Ja kyllä se 500:sen laatikko kestä helpostikkin suurwempia tehoja, senverran ylimitoitettu se on.
Romuja on oma- ja sukulaisten piha täynnä, mutta lisää olisi saatava!!!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 moottori”