en ole varma muuta kuin siitä egosta.jackhammer kirjoitti:jos nyt oletetaan että saatte lisää tehoa tuommoiseen v8-> 126 koriseen niin: miten tuon tomaatin kesto? pitääkö se vahvistaa heti kuten supereiden laatikot?
vai onko tällä v8-laatikolla pidempi pinna ja kovempi ego joiden varaan voi laskea
tehoja 126,secciin?
Luultavasti sisuskalut ovat vähän järeämmät kuin kutoskoneen 722.3 lootassa. Siekkisen kautta sitten jos ei meinaa kestää.
Se "etu" tuommosessa keskipakopuhaltimessa on, että matalilla kierroksilla vääntö ei kasva yhtään. Lisäpotku tulee yläkierroksille joten voimansiirto pääsee helpommalla.
EDIT: Asiaahan on käsitelty mersuforumilla:
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=13418
nimimerkki Taxana on rekisteröitynyt myös tänne. Mikäli asia alkaa kiinnostamaan niin häneltä kannattaa varmaan kysellä tarkemmin.
Se "etu" tuommosessa keskipakopuhaltimessa on, että matalilla kierroksilla vääntö ei kasva yhtään. Lisäpotku tulee yläkierroksille joten voimansiirto pääsee helpommalla.
EDIT: Asiaahan on käsitelty mersuforumilla:
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=13418
nimimerkki Taxana on rekisteröitynyt myös tänne. Mikäli asia alkaa kiinnostamaan niin häneltä kannattaa varmaan kysellä tarkemmin.
I drive an Opel. What's your excuse?
Kyllähän tuollainen pakstonin separaattori pieneen tilaan menee ym. mutta kamaan. Nuo on tehty lähtemään heti eikä hetken päästä ja ne on alunperinkin hyviä juuri siinä. Älä riko kaavaa laulaa suomeksi joku likkalaulajakin. Kasista löytyy kuitenkin niitä työtätekeviä tahteja siihen malliin että "alaväännön" tyypillinen rimpuilu ilmiö jää pois vääntöpiikkeineen.
- adenauer300
- Viestit: 247
- Liittynyt: 13.4.2006 8:47
- Paikkakunta: ESPOO/Nöykkiö
Niin, tuo minun käyttöautoni on täystehoinen ( 300HP) SEC eli 560.joke kirjoitti:puhutko nyt 500secistä?mitä laitettu?adenauer300 kirjoitti:Itse olisin kiinostunut laittamaan 600:sen V12 koneen SEC:iin, mutta kun mennee tehot yli ( nyt 300hp, saa olla 360 hp).
Pitäisi löytää, jokin "alitehoinen" jenkki versio, kun muuten on yli 400hp. Toinen vaihtoehto on laittaa uudempi 500 V8-kone, jolloin teho nousisi 328hp = turha työ 28 hepan takia
kaikkihan periaatteessa kiinnostaa,toteutettavuus on toinen asia..
Tuon konnee laittaminen 500:seen käy helposti ja tuo noin 50KW lisää tehoja.
Ja kyllä se 500:sen laatikko kestä helpostikkin suurwempia tehoja, senverran ylimitoitettu se on.
Romuja on oma- ja sukulaisten piha täynnä, mutta lisää olisi saatava!!!!