Lada huutokauppaan, kommentteja Ladan omistajilta
Lada huutokauppaan, kommentteja Ladan omistajilta
Kulissien takana on touhuttu, kabinettipeli velloo kuumana. Olen junaillut Sydänlasten ja -akuisten toiminnanjohtajan kanssa Ladaa Järvenpään Vanhankylänniemen tapahtumaan. Pahimman synnin olen tehnyt siinä, että olen sopinut alustavasti Ladan huutokaupasta kysymättä asiasta teiltä omistajilta mitään.
Puolustaudun:
Asiaa on hankala käsitellä julkisesti jos se ei ole konkreettinen, spekuloinnilla ei ole tällaisissa asioissa juuri virkaa. Yyveetä olisin toki kyselyn merkeissä voinut lähetellä, mutta melkoinen homma siinäkin - etenkin selvitellessä ketkä Ladaa omistavat.
Ajatuksena siis olisi, että Lada huutokaupataa laskiaissunnuntaina Vanhankylänniemen riehassa, tulot tottakai lyhentämättöminä hyväntekeväisyyskohteeseemme. Mitä ovat Ladan omistajat asiasta mieltä? Tuliko töpättyä pahemman kerran ja puhalletaanko peli poikki kun se on vielä mahdollista?
Nyt saa antaa piiskaa.
Ps. Asiassa oli tehtävä nopea päätös tämän päivän aikana, mutta syitä en vielä voi valitettavasti paljastaa koska muutama asia on vielä auki. Infoan lisää ensitilassa.
Ja nyt sitä ruoskaa, kiitos.
Vesa
Puolustaudun:
Asiaa on hankala käsitellä julkisesti jos se ei ole konkreettinen, spekuloinnilla ei ole tällaisissa asioissa juuri virkaa. Yyveetä olisin toki kyselyn merkeissä voinut lähetellä, mutta melkoinen homma siinäkin - etenkin selvitellessä ketkä Ladaa omistavat.
Ajatuksena siis olisi, että Lada huutokaupataa laskiaissunnuntaina Vanhankylänniemen riehassa, tulot tottakai lyhentämättöminä hyväntekeväisyyskohteeseemme. Mitä ovat Ladan omistajat asiasta mieltä? Tuliko töpättyä pahemman kerran ja puhalletaanko peli poikki kun se on vielä mahdollista?
Nyt saa antaa piiskaa.
Ps. Asiassa oli tehtävä nopea päätös tämän päivän aikana, mutta syitä en vielä voi valitettavasti paljastaa koska muutama asia on vielä auki. Infoan lisää ensitilassa.
Ja nyt sitä ruoskaa, kiitos.
Vesa
-
- Virallinen Oikolukija
Höh, enkö mä nyt saakaan sitä etujousta kirjahyllyyni .
No, tässä täytyy nyt käydä kurkkaamassa lompakkoon siellä oli kolikoita Kuulun niiden 8 % joukkoon, jotka omistavat suurimman osan maailman varallisuudesta Eipä tässä enää yksi etujousi paljon heilauta kun rahaa on noinkin paljon, huutakaa vaan niin maan perusteellisesti mun puolesta .
No, tässä täytyy nyt käydä kurkkaamassa lompakkoon siellä oli kolikoita Kuulun niiden 8 % joukkoon, jotka omistavat suurimman osan maailman varallisuudesta Eipä tässä enää yksi etujousi paljon heilauta kun rahaa on noinkin paljon, huutakaa vaan niin maan perusteellisesti mun puolesta .
Kein siknatuur
Toivotaanko kumminkin ettei viesti jää ainutlaatuiseksi.Pappi kirjoitti: Tuohon tapahtumaan on hyvä lopettaa tämä upea, ainutlaatuinen viestimme.
Tai voihan sitä joku keksiä jotain muuta vastaavaa
Iliman muuta, lata myytäköön, ja tottakai kovalla hinnalla
Länsi-Suomen lääninhäirikkö
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
Kuin myösAri66 kirjoitti:Ei lisättävää edellisiin.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Hyvin oot asiat hoidellu HVM Huutokauppaan ehdottomasti