Vakionopeussäädin

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
maltio
Viestit: 10
Liittynyt: 01.12.2005 14:47
Paikkakunta: Porvoo

Vakionopeussäädin

Viesti Kirjoittaja maltio »

Edellisessä sivuttiin oireilevaa alkuperäistä säädintä. Itsellä 300d -92 moinen alku peräinen. Pysyy joskus hyvin päällä. Sitten, kun ottaa värkätäkseen,tippuu pois päältä hyvinkin nopeasti. Ennen tippumista vauhti humpaa hetken ja sitten ajetaan jalkakaasulla. Mistä voisi hakea vikaa tai apua.
Toinen kysymys uudesta saksanmaalta tuodusta on pitkään ääntä pitävä, (oisko alipainepumppu)keskuslukon sulkemisen jälkeen. Hurisee ainakin minuutin pari. Onko normaalia vai johtuu mistä?
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Vakkarin viaksi veikkaan viallista nopeusanturia mittariston takana. Kosketushäiriökin voisi tulla kysymykseen, käpistele liittimet läpi.
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1495
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Kondesaattorit boxissa :idea: Ne pystyy vaihtamaan ja oireet loppuu siihen :roll: Alipaine vuoto? Jos ei ole niin löytyy ehjä pumppu -92:sen farkun Kysy 0500-674559 / Mikko Tai yv Farkun piste osia löytyy muutenkin :roll: 250 turbo konekkin ois tallissa jos jollakin on käyttöä :idea:
Datsun Bluebird
Mb Vito
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Hei K Mikko,onko se 2,5 pata vähäpäästöinen?
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1495
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Ei ole. On -90 vm 201:sen orggis kone
Datsun Bluebird
Mb Vito
ChiquitaT
Viestit: 137
Liittynyt: 03.6.2006 12:41
Paikkakunta: uudella maalla

Viesti Kirjoittaja ChiquitaT »

Samainen vika 300TE (-92) vakionopeudensäätimessä (orig).
Pumppaa nopeutta.
--> mitkä konkat ja missä boksi, ihan fyysisesti?
M-B topologia on vielä vieras, pellin alla vasta pari kertaa kurkkinut...
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29281
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Boksi on rattiakselin vasemmalla puolella kahdella ruuvilla kiinni, alumiininvärinen noin 10x13x2 cm kokoinen laatikko jossa yksi johtoliitin.
wiimax.fi
Avatar
cdi
Filosofian insinööri
Viestit: 2334
Liittynyt: 04.5.2006 23:09
Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä

Topin varastaminen.

Viesti Kirjoittaja cdi »

Saako ko värkin alanopeusrajaa laskettua jollain opilla????
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
rujoapina
Viestit: 21
Liittynyt: 29.5.2006 8:57
Paikkakunta: Lempäälä

Vakkarisäädin.

Viesti Kirjoittaja rujoapina »

Helou foorumi.
Taidan kirjoittaa nyt ensimmäistä kertaa.

Asiaan... Korjasin vakionopeussäätimen yksinkertaisesti, ja kuulemma sillä yleisimmällä tavalla.
Juotin kaikki juotokset uusiksi siinä ohjainboksissa. Vaihtelin samalla ne neljä elkoa ihan varmuudeksi.

Pelaa todella mallikkaasti ja tarkasti, ainoastaan pieni viive tuntuu olevan kun kytkee sen päälle. Ehtii vauhti hiukan pudota ellei pidä kaasulla sitä sekuntia.
Avatar
Jarno.V
Opel - spesialisti
Viestit: 1021
Liittynyt: 30.9.2005 18:12
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

Re: Vakkarisäädin.

Viesti Kirjoittaja Jarno.V »

rujoapina kirjoitti: Pelaa todella mallikkaasti ja tarkasti, ainoastaan pieni viive tuntuu olevan kun kytkee sen päälle. Ehtii vauhti hiukan pudota ellei pidä kaasulla sitä sekuntia.
Se vetää vaan vaijerista löysät pois. Kuuluu hintaan.
Jos ei kulje niin kromaa se.
rujoapina
Viestit: 21
Liittynyt: 29.5.2006 8:57
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja rujoapina »

Vetää siis tangosta löysät... VDO:ssahan on tankovälitys.
Oon vissiin pistänyt liikaa tinaa että sähköltä kestää kauemmin ehtiä perille.... tai sitten se kääpiö siellä konehuoneessa...

Öh, aamut on parasta aikaa. :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”