Auton keulassa on jossain väljää, mutta katastusmies ei löydä mistään vikaa, saatikka Veho. Veholla auto on nyt käynyt tuon välyksen takia 5 kertaa ja autoon on vaihdettu yhtenä korjaavana toimenpiteenä etuiskarit. Vanhat oli toki alkuperäset ja väsähtäneet, mutta ongelma ei korjaantunut kokonaan, parani vähän.
Vika ilmenee ihan tasaisella tiellä ajettaessa semmoisena ärsyttävänä vapinana kuskin puolella (en sairasta parkinsonia, ainakaan tietääkseni), joka tuntuu rattiin ja persaukseen. Joskus tuo kuskin puoleinen kulma myös kolahtaa isompaan möykkyyn ajettaessa.
Veholla on yritetty siis moneen otteeseen tätä vikakohtaa hakea, mutta tuloksetta. Tehtaan puolesta viime isossa huollossa vaihdettiin mm alapallot eteen ja vika on ilmennyt ja tuntuu että pahentunut tuon ison huollon jälkeen (tehtiin elokuussa).
Mitä tuolle seuraavaksi tehään, mistään ei löydy väljää kun auto on ylhäällä, mutta jossain sitä klappia kuitenkin on.
Vaihetaanko kaikki puslat eturoiskeläpistä etiäppäin samontein?
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ja paljonko se kustantaa jos vaihellaan kallistuksenvakaajan kummit ja mitä muuta siihen kannattas vaihtaa. Entäpä koiranluita ja puslia, paljonko pitää laittaa euroja pöytään että auto ei enää kolise.
nimim: alakaa pikkuhilijaa v*tuttaan.
Auto oli tarkotus piristää softapäivityksellä, mutta johan tässä kohta on sen verran mennyt rahaa tuon klapin hakemiseen ja päätös on tehty että ennenku auton horkkatauti on lääkitty, niin ei saa pannukaan soppaa yhtään enempää.
Perheen kakkosautoki pieksää tällä hetkellä ajomukavuudessaan tuon räpsyn. Toki se onki ooppeli (vectra sport 2.5 V6), eli alusta on kunnossa jo alumperin
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)