Auto on E 320 cdi sedan W210 Vm:00
Mulla on toi command 2.0 ja ajattelin ostaa siihen ton alpinen 6 cd:n,mp3-vaihtajan, jonka pitäis olla mersun alkuperäinen. Missä sen oikea paikka on, onko johdotus valmiina ja yleesä sen asentamisesta
Ja kun mulla on toi integroitu puhelin järjestelmä niin sain sellaisen käsityksen että cd-vaihtaja ja se ei voi olla samaan aikaan kiinni commandis.
CD-Vaihtaja Commandiin
Re: CD-Vaihtaja Commandiin
Hanskalokerossa. Johdotuksen valmiina oleminen riippuu siitä, mille markkinalle autosi on alunperin valmistettu. Amerikkaan valmistetut autot esimerkiksi on esijohdotettuja kaikille mahdollisille lisävarusteille, mutta joillekin Euroopan maille autot toimitetaan johdotettuna ainoastaan niille varusteille, jotka niihin todella on asennettu. Ennenkuin ostat noita johtosarjoja, kannattaa toki kuitenkin ensin kopeloida kädellä COMAND:in takaa ja radion ja hanskalokeron välisestä tilasta, josko siellä olisi ylimääräistä valokuitua jossain rullalla ja sen vieressä vaihtajan virtapiuhaa paketoituna.MbE-320Cdi kirjoitti:...Missä sen oikea paikka on, onko johdotus valmiina ja yleesä sen asentamisesta...
Puhelin ja CD-vaihtaja molemmat tulevat D2B-rinkiin. Eli ne voivat tokikin olla samanaikaisesti asennettuina.MbE-320Cdi kirjoitti:...Ja kun mulla on toi integroitu puhelin järjestelmä niin sain sellaisen käsityksen että cd-vaihtaja ja se ei voi olla samaan aikaan kiinni commandis.
-T
Kirjoittelin D2B:stä ja siihen liittyvistä asioista enemmän jonkin aikaa sitten täällä.eerola kirjoitti:...Puhelin ja CD-vaihtaja molemmat tulevat D2B-rinkiin...
-T
Väyrysen CD-vaihtaja-asennus on hyvin pitkälle samanlainen operaatio kuin asennus 203:en. Tein siitä taannoin tarinan joka löytyy täältä.eerola kirjoitti:Hanskalokerossa...
-T