Lankku pajalle,mitä kaikkee sitä uusittis kerralla
Lankku pajalle,mitä kaikkee sitä uusittis kerralla
Eli pyöränlaakeri ompi ruvennu ääntämään eli pajalle ollaan menossa,vaihatanko suosiolla molemmat puolet? Samanmatkanhan ne on jo rullannut.
Sitten on tämä vieno ujellus 120 km/h:ssa joka kuuluu silloin kun kaasua keventää,veto päällä ei kuulu eikä moottorijarrutuksessa. Kannatinkumi ja laakeri? Laitatanko vielä suosiolla rätit samalla molempiin päihin?
Ja sitten vielä hinta-arvioita että ei pissitä pajalla ihan linssiin.
Kardaani homman voisi ehkä tehdä itse jos siinä ei ihmevärkkejä tarvita,laakerinvaihto on vissiin paras antaa Mersu-guru Ruuskasen tehdä?
Sitten on tämä vieno ujellus 120 km/h:ssa joka kuuluu silloin kun kaasua keventää,veto päällä ei kuulu eikä moottorijarrutuksessa. Kannatinkumi ja laakeri? Laitatanko vielä suosiolla rätit samalla molempiin päihin?
Ja sitten vielä hinta-arvioita että ei pissitä pajalla ihan linssiin.
Kardaani homman voisi ehkä tehdä itse jos siinä ei ihmevärkkejä tarvita,laakerinvaihto on vissiin paras antaa Mersu-guru Ruuskasen tehdä?
Toisessa topikissa jo mainittukin takapyöraälaakeri siis vollottaa. Mitenkähän pitkään tuolla kärsii ajella, ääni tuntuis voimistuvan aika nopeesti? Vajaa satku ajettu äänen ilmaannuttua ja jo nyt melko häiritsevä ihan pienilläkin nopeuksilla Poppivehkeet kovemmalle Kannattanee vaihdattaa molemmat kerralla, vaikkakin toinen vielä äänetön ja välyksetön. Saiskohan nuita laakeriliikkeestä vai pelekästään varaosaliikkeistä/korjaamolta? Oliskohan kellään laakerin nummeroita ylhäällä?