http://www.mobile.de/Mercedes_Benz-S+42 ... NSR43.html
![ritsa :ritsa:](./images/smilies/rk01_050.gif)
No nyt se otti elämäntehtäväkseen ässän pelastamisen, olen liikuttunut.
Nijotta onko se nyt ehjä vaiko ei? Yksinkertaistappa kielikuvaa ja vastaa vaikkapa "on kunnossa" tai "ei ole kunnossa."zyys kirjoitti: Das Zündsteuergerät ist defekt, weshalb der Wagen nicht fahrbereit ist (daher der günstige Preis für dieses elegante Fahrzeug
Juukoko lause tarkoittaa että syttyboksi on priimakunnossa ja senvuoksi tämä ajokelvoton elekanttiauto on niin halpa kunon.
![]()
Jawohl - alles gut
Juuei, on seHVM kirjoitti:Nijotta onko se nyt ehjä vaiko ei? Yksinkertaistappa kielikuvaa ja vastaa vaikkapa "on kunnossa" tai "ei ole kunnossa."zyys kirjoitti: Das Zündsteuergerät ist defekt, weshalb der Wagen nicht fahrbereit ist (daher der günstige Preis für dieses elegante Fahrzeug
Juukoko lause tarkoittaa että syttyboksi on priimakunnossa ja senvuoksi tämä ajokelvoton elekanttiauto on niin halpa kunon.
![]()
Jawohl - alles gutAjokelvoton sytkäpoksin takia vaiko mitämitä?
Irrottelin joutessani boksin. Alla on tosiaankin tahnamatto, tai nykyisellään jauhomatto.Marde2 kirjoitti:Noitten laatikkojen ongelmahan on se lokasuojaa vasten oleva tahnamatto, joka vuosien varrella kovettuu eikä johda enää lämpöä pois boksista. Puhumattakaan siitä, että sinne väliin kehittyis ruostetta. Seurauksena on että boksi 'keittää' itsensä hengiltä. Yleensä lakkaa toimimasta kuin seinään heittäen. Tosin joskus saattaa oireilla esim ampumalla ja aivastelemalla kun sytty menee pieleen. Sitten toimii taas kunnes menee hiljaiseksi kokonaan. Sisällä olevaa piiriä on tehty viimeksi vuonna yks- ja kaks eli noiden korjausfirmojen suolainen hinta varmaan osittain johtuu siitä että ne joutuu tekemään töitä tosissaan niiden osien löytämisessä... ehkä jopa pienissä sarjoissa tekevät ja ohjelmoivat niitä uudelleen.
Marde2: Joensuussa olisi kyllä possin huolto, siellä vois kävästä.JuMu S kirjoitti:Ei muuta kuin Megaruuttaa tilailemaan. Ei pitäisi oleman erityisen vaikea homma saada toimimaan. Harrastehenkeä asennus vaatii, vanhat anturit sun muut hilppeet voinet käyttää sellaisinaan.![]()
Lopuilla rahoilla voit vaikka...
No miten käytännössä? Pitääkö K-jetti riipiä huuthiiteen ja laittaa jotkut muut suuttimet ja...Jani kirjoitti:Saa sen syttyäkin ohjaamaanHVM kirjoitti:Sitten mekaruuttaan: Jaa sekö loihtii kipinänkin? Minoon kuvitellu, jotta "squirt" tarkottaa mäl...bensan lentämistä.
K-jetti saa jäädä niille sijoilleen, niinkuin kaikki toimintakuntoiset anturatkin. Helpommillaan taitaa vaihdettavaksi jäädä vain se god damn boksi. Ja voihan senkin jättää paikoilleen ja piilottaa sen uuden mustan lootan muualle. Jokaikisen anturin mittaustulokset vaan on kalibroitava uuden boksin ymmärtämään muotoon, ja muuta pientä.HVM kirjoitti:No miten käytännössä? Pitääkö K-jetti riipiä huuthiiteen ja laittaa jotkut muut suuttimet ja...Ei taida olla minun juttuni, lie iiso savotta.
Ja sitten kun oon vielä mopilisti.
Koita, koita!HVM kirjoitti:
Mitenkähän jos noita ruuveja avaa? Onko sisällä "Jack in the box?"![]()
![]()
Anturi ratkeaa kun roiskasen siitä kuvan ja lähetän gurulle. Niin, saa nähä onnistuuko asennus.JuMu S kirjoitti:Hall-anturilla olettaisin tuon ajoitus/pyörimisnopeustiedon boksille tuon ikäisessä autossa syntyvän. Mikä MSD:n boksi tarkkaan ottaen olikaan kyseessä? Omaan "kilpuriprojektiin" tuli aikanaan hommattua 6AL, jossa erona nee*erimalliin taisi olla säädettävä kierrosrajoitin.
Mukana tuli JENKEILLE laadittu asennusopas, jonka mukaan toimittaessa pitäisi keneltä tahansa lukutaitoiselta onnistua.