Kellään kokemusta Teatista?

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Santeri Alkio
Viestit: 2095
Liittynyt: 02.10.2005 21:20

Kellään kokemusta Teatista?

Viesti Kirjoittaja Santeri Alkio »

Onko kukaan käynyt koeajamassa Teatin uutuusmalleja?

http://www.saunalambusplaza.net/teat/
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Aikamoisia menopelejä näyttäisi olevan. :lol:

Tahtoo Masturbo ST:n. Siinä on korinväriset männänrenkaat. 8)
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

Tahtoo kanssa. Testiculo S kiinteillä sivulaseilla. Eiphän jälkikasvu turhaan auo ikkunoita eikä tartte asiasta huomauttaa :arrow: ei tule riitaa.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
Avatar
veppe
Mekka-master
Viestit: 1715
Liittynyt: 02.10.2005 14:42
Paikkakunta: Tikkakoski

Viesti Kirjoittaja veppe »

Muutaman kerran repeilin :lol:
Mm. http://www.saunalambusplaza.net/teat/turvallisuus.html
ja siellä Full Body Crumple Zone :boing_boing:

Hirvikolaritilanteetkin ovat varsin turvallisia - hirvelle :lol:

Mallistosta kun löytyy SuperTurbokin, Masturbo ST, niin merkki on selvä, kun joskus Mersusta joutuu luopumaan :P

Teat Wanker 4x4 mallin ajonvakautusjärjestelmä tuntuu myös varsin järkevältä. Ei ainakaan voi valittaa, että järjestelmä ajaisi kuskin puolesta:
Tarvittaessa kuljettaja voi myös manuaalisesti säätää vetosuhteita näppäilemällä yksinkertaisia komentoja mikroprosessorille (esim. komennolla: POKE "A906","082"; POKE "A927","09C"; POKE "D1A6","3B5"; POKE "D1A7","041" ...voidaan korjata balanssia, jos auto tiukassa vasemmalle kaartuvassa kurvissa menettää pidon). :roll:
Avatar
raul
Doctor Zhiguli
Viestit: 1864
Liittynyt: 30.9.2005 12:57
Paikkakunta: Etelävaltio

Viesti Kirjoittaja raul »

Mua taas hotsittas tollanen mesopotamialaisen mittajärjestelmän hylsysarja, niitä kun ei enää oikein mistään tahdo saada :roll: .
Kyllä siihen kauppaan jo yhen kopio-GAZ:in hankkii... mutta ehdottomasti hernetäytteisellä airbägillä 8) .
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

Melko pieniruokaisia autoja... :lol:
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

ei jaksa tämmöistä!!!! nettipaskaa joka pitäs bannata!
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

Ota hyä mies huumorilla...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
Avatar
Håkke
Tolokun mies
Viestit: 768
Liittynyt: 02.10.2005 18:17
Paikkakunta: Espoonlahti

TEAT Automerkki Suomesta - New car from Finland

Viesti Kirjoittaja Håkke »

Onkos tämä uutuus jo ollut täällä??

http://www.saunalambusplaza.net/teat/

tekniset ominaisuudet aivan huippuluokkaa
Ja tilauksenkin voi tehdä kätevästi netistä
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
Kipsu
W123-Spesialisti
Viestit: 1761
Liittynyt: 05.11.2005 11:56

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Crumple Zone, eli kotoisammin rypistytysalue, kehitettiin jo vuonna 1953 Mercedez Benzin toimesta. Periaate on yksinkertainen; kolarissa ajoneuvon rypistytysalue painuu kasaan absorboiden törmäysenergiaa. Mitä suurempi alue rypistyy, sitä enemmän törmäysenergiaa absorboituu. Valitettavasti vuodesta 1953 ei olla juurikaan kehitytty eteenpäin. Autovalmistajat säästävät kehitys- ja valmistuskustannuksissa rajoittaen Crumple Zonen vain auton etu- ja takaosiin, eikä innovaatiosta oteta täyttä hyötyä.

Kuva

Teat on kehittänyt ja patentoinut Full Body Crumple Zone (FBCZ) -tekniikan, joka on ensimmäinen oikea uudistus yli 50 vuotiaassa keksinnössä. Teat autoissa rypistytysalue kattaa lähes koko ajoneuvon, ja kolaritilanteessa huomattavasti suurempi määrä energiaa saadaan absorboitua. Kuten kaavakuvasta nähdään, Teat Phalloksen Crumple Zone kattaa 95% ajoneuvosta, kun se turvallisena pidetyssä Saab 9-3:ssa on vain noin 45%. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että Teat imee kolarissa rakenteisiinsa 2-3 kertaisen määrän törmäysenergiaa muihin automerkkeihin verrattuna.
Taitaa olla hjuumorisivu. Ihan hyvä läppäsivu, harmi vaan että suomessa ei enään valmisteta kuluttajamarkkinoille sopivia hlö-autoja.
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

Yhdistin nämä TEAT-viestiketjut kun samaa aihetta käsittelevät.

Håkkelle: Kyllä uutuus on ollut täällä. Myöskin tuola "Hauskoja nettilinkkejä"-topikissa.

Pistetääs vielä tähän ihan oikeat GAZ:n kotisivut ja malli Volga 31105:
http://www.gaz.ru/eng/avt/volga/31105/index.asp

Jotain tuttua? :lol:
I drive an Opel. What's your excuse?
Avatar
daerok
Viäräleuka
Viestit: 1149
Liittynyt: 24.10.2005 21:32
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja daerok »

Moottori: ICETek 3.5C R4 ICETek 5.0C V6 ICETek 7.0C V8
Venttiilijärjestemä: SOHC 8 valve OHV 12 valve OHV 16 valve
Polttoainejärjestelmä: kiinteäkurkkuinen
puolivaakakaasutin kiinteäkurkkuinen
alaimukaasutin kiiltäväkurkkuinen
sivuimustutuskaasutin
Korinväriset männänrenkaat: - - X
Vaihteisto: kolmivaihteinen manuaali kolmivaihteinen automaatti kolmivaihteinen anaali
Polttoaineenkulutus:
Maantie (litraa/100km): 16.0 25.0 29.0
Kaupunki (litraa/100km): 25.0 32.0 46.0
Suurin teho, hv (rpm): 90 (5500) 125 (4000) 170 (3600)
Suurin vääntö, Nm: 76 110 232
Huippunopeus (km/h): 110 125 150 (rajoitettu)
Oma massa (kg): 2850 3120 3460
Mitat (cm): 465x183x200 465x192x215 465x192x215
Mulkunjatke (cm): 1.2- 3.5- 12.6
Päästöt, CO2 g/km: 322 567 983

Köh,köh,heh,heh :wink:
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

Pakko saaha masturbo! Suhteellisen kovissa hinnoissa kaikki mallit kumminkin jos varrataan noita vaikka suhteessa talbottien hintoihin aikanaan :roll:
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

Toinen kuvitteellinen autotehdas:
Kuva
http://pordi.de/de/geschichte.html
Kuva
Avatar
kytkinlevy
Viestit: 71
Liittynyt: 17.7.2012 16:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kytkinlevy »

Teattiin kun joskus pääsisi joskus kiinni. On hienoja pelejä Telajärveltä! Tuo Masturbo tai Wanker olisi kiikarissa, mutta taitaa täysin perusteltujen hintojen takia jäädä haaveeksi.
Käytettynähän näitä autojumalia ei saa mistään.
TCB.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”