Kellään kokemusta Teatista?
Muutaman kerran repeilin
Mm. http://www.saunalambusplaza.net/teat/turvallisuus.html
ja siellä Full Body Crumple Zone
Hirvikolaritilanteetkin ovat varsin turvallisia - hirvelle
Mallistosta kun löytyy SuperTurbokin, Masturbo ST, niin merkki on selvä, kun joskus Mersusta joutuu luopumaan
Teat Wanker 4x4 mallin ajonvakautusjärjestelmä tuntuu myös varsin järkevältä. Ei ainakaan voi valittaa, että järjestelmä ajaisi kuskin puolesta:
Tarvittaessa kuljettaja voi myös manuaalisesti säätää vetosuhteita näppäilemällä yksinkertaisia komentoja mikroprosessorille (esim. komennolla: POKE "A906","082"; POKE "A927","09C"; POKE "D1A6","3B5"; POKE "D1A7","041" ...voidaan korjata balanssia, jos auto tiukassa vasemmalle kaartuvassa kurvissa menettää pidon).
Mm. http://www.saunalambusplaza.net/teat/turvallisuus.html
ja siellä Full Body Crumple Zone
Hirvikolaritilanteetkin ovat varsin turvallisia - hirvelle
Mallistosta kun löytyy SuperTurbokin, Masturbo ST, niin merkki on selvä, kun joskus Mersusta joutuu luopumaan
Teat Wanker 4x4 mallin ajonvakautusjärjestelmä tuntuu myös varsin järkevältä. Ei ainakaan voi valittaa, että järjestelmä ajaisi kuskin puolesta:
Tarvittaessa kuljettaja voi myös manuaalisesti säätää vetosuhteita näppäilemällä yksinkertaisia komentoja mikroprosessorille (esim. komennolla: POKE "A906","082"; POKE "A927","09C"; POKE "D1A6","3B5"; POKE "D1A7","041" ...voidaan korjata balanssia, jos auto tiukassa vasemmalle kaartuvassa kurvissa menettää pidon).
TEAT Automerkki Suomesta - New car from Finland
Onkos tämä uutuus jo ollut täällä??
http://www.saunalambusplaza.net/teat/
tekniset ominaisuudet aivan huippuluokkaa
Ja tilauksenkin voi tehdä kätevästi netistä
http://www.saunalambusplaza.net/teat/
tekniset ominaisuudet aivan huippuluokkaa
Ja tilauksenkin voi tehdä kätevästi netistä
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
Taitaa olla hjuumorisivu. Ihan hyvä läppäsivu, harmi vaan että suomessa ei enään valmisteta kuluttajamarkkinoille sopivia hlö-autoja.Crumple Zone, eli kotoisammin rypistytysalue, kehitettiin jo vuonna 1953 Mercedez Benzin toimesta. Periaate on yksinkertainen; kolarissa ajoneuvon rypistytysalue painuu kasaan absorboiden törmäysenergiaa. Mitä suurempi alue rypistyy, sitä enemmän törmäysenergiaa absorboituu. Valitettavasti vuodesta 1953 ei olla juurikaan kehitytty eteenpäin. Autovalmistajat säästävät kehitys- ja valmistuskustannuksissa rajoittaen Crumple Zonen vain auton etu- ja takaosiin, eikä innovaatiosta oteta täyttä hyötyä.
Teat on kehittänyt ja patentoinut Full Body Crumple Zone (FBCZ) -tekniikan, joka on ensimmäinen oikea uudistus yli 50 vuotiaassa keksinnössä. Teat autoissa rypistytysalue kattaa lähes koko ajoneuvon, ja kolaritilanteessa huomattavasti suurempi määrä energiaa saadaan absorboitua. Kuten kaavakuvasta nähdään, Teat Phalloksen Crumple Zone kattaa 95% ajoneuvosta, kun se turvallisena pidetyssä Saab 9-3:ssa on vain noin 45%. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että Teat imee kolarissa rakenteisiinsa 2-3 kertaisen määrän törmäysenergiaa muihin automerkkeihin verrattuna.
Yhdistin nämä TEAT-viestiketjut kun samaa aihetta käsittelevät.
Håkkelle: Kyllä uutuus on ollut täällä. Myöskin tuola "Hauskoja nettilinkkejä"-topikissa.
Pistetääs vielä tähän ihan oikeat GAZ:n kotisivut ja malli Volga 31105:
http://www.gaz.ru/eng/avt/volga/31105/index.asp
Jotain tuttua?
Håkkelle: Kyllä uutuus on ollut täällä. Myöskin tuola "Hauskoja nettilinkkejä"-topikissa.
Pistetääs vielä tähän ihan oikeat GAZ:n kotisivut ja malli Volga 31105:
http://www.gaz.ru/eng/avt/volga/31105/index.asp
Jotain tuttua?
I drive an Opel. What's your excuse?
Moottori: ICETek 3.5C R4 ICETek 5.0C V6 ICETek 7.0C V8
Venttiilijärjestemä: SOHC 8 valve OHV 12 valve OHV 16 valve
Polttoainejärjestelmä: kiinteäkurkkuinen
puolivaakakaasutin kiinteäkurkkuinen
alaimukaasutin kiiltäväkurkkuinen
sivuimustutuskaasutin
Korinväriset männänrenkaat: - - X
Vaihteisto: kolmivaihteinen manuaali kolmivaihteinen automaatti kolmivaihteinen anaali
Polttoaineenkulutus:
Maantie (litraa/100km): 16.0 25.0 29.0
Kaupunki (litraa/100km): 25.0 32.0 46.0
Suurin teho, hv (rpm): 90 (5500) 125 (4000) 170 (3600)
Suurin vääntö, Nm: 76 110 232
Huippunopeus (km/h): 110 125 150 (rajoitettu)
Oma massa (kg): 2850 3120 3460
Mitat (cm): 465x183x200 465x192x215 465x192x215
Mulkunjatke (cm): 1.2- 3.5- 12.6
Päästöt, CO2 g/km: 322 567 983
Köh,köh,heh,heh
Venttiilijärjestemä: SOHC 8 valve OHV 12 valve OHV 16 valve
Polttoainejärjestelmä: kiinteäkurkkuinen
puolivaakakaasutin kiinteäkurkkuinen
alaimukaasutin kiiltäväkurkkuinen
sivuimustutuskaasutin
Korinväriset männänrenkaat: - - X
Vaihteisto: kolmivaihteinen manuaali kolmivaihteinen automaatti kolmivaihteinen anaali
Polttoaineenkulutus:
Maantie (litraa/100km): 16.0 25.0 29.0
Kaupunki (litraa/100km): 25.0 32.0 46.0
Suurin teho, hv (rpm): 90 (5500) 125 (4000) 170 (3600)
Suurin vääntö, Nm: 76 110 232
Huippunopeus (km/h): 110 125 150 (rajoitettu)
Oma massa (kg): 2850 3120 3460
Mitat (cm): 465x183x200 465x192x215 465x192x215
Mulkunjatke (cm): 1.2- 3.5- 12.6
Päästöt, CO2 g/km: 322 567 983
Köh,köh,heh,heh
- kytkinlevy
- Viestit: 71
- Liittynyt: 17.7.2012 16:10
- Paikkakunta: Helsinki