Avain sökönä (C -94 elegance)
Avain sökönä (C -94 elegance)
Nyt on käyny niin surkeasti että kauko-ohjaimella varustettu avain on ihan sönder. Ensin hajosi se varsinainen nappi. Yritin sitä kotikonstein korjata mutta eihän se kauan kestäny, irtosi kokonaan, niin että se pikku piirilevy pilkisti sieltä reiästä. Siinä levyn keskellähän on sitten semmonen hyvin pieni valkonen nappi, piti sitten sitä painellen aukoa ja lukita ovia. No nyt seki nappi on tipahtanu, joten pittää aukasta ovet lukkopesästä .
Kysymys kuuluu: Tietääkö kukhaan saako tuohon tilattua uutta avainta ja jos saa niin paljonko maksaa?
Kysymys kuuluu: Tietääkö kukhaan saako tuohon tilattua uutta avainta ja jos saa niin paljonko maksaa?
Itse olen yrittänyt touhuta omaan autoon avainta tai edes varaosia. Avaimista juuri tuo nappi on paineltu kynnellä rikki. Purkaamot että Veho levittelevät käsiään. Ei saa edes Saksasta tilaamalla, Veho on faksannut sinne kuvan avaimesta ja tiedot ajonestosta. Avain on kuulemma niin vanhaa mallia, ettei saa mistään. Auto on w124 vm-93. Jos jollakin olisi ehyet muoviosat ylimääräisenä niin ostaisin ne.
Pahus, toivottavasti mulla nyt ei sitten oo samanlainen tuo avain ku qmb:llä. Ku on vain vuoden uuempi tämä meikäläisen C. Soitin kyllä alustavasti Veholle eikä siellä kyllä mainittu mitään että ois vaikeuksia saada uutta avainta tämän ikäseen autoon. Mutta onhan ne kalliita: 219€ 1kpl . Voisko qmb laittaa kuvaa omasta avaimesta niin näkisin millanen se on. Ite en osannu liittää kuvaa tähän.
- ®ÐÐ
- Dr.Durex
- Viesti:
kuvia on helppo ladata nettiin esim. osoitteessa http://photobucket.com/
vaati ensin rekisteröitymisen ja sitten vaan valitaan koneelta kuva ja painetaan upload nappulaa ja kuvan alle ilmestyy linkki jonka vaan kopioi tänne
vaati ensin rekisteröitymisen ja sitten vaan valitaan koneelta kuva ja painetaan upload nappulaa ja kuvan alle ilmestyy linkki jonka vaan kopioi tänne
raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
- foxterrier