![help :help:](./images/smilies/100.gif)
Vika 1
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![kele :kele:](./images/smilies/rk01_giornatanera.gif)
Eli , onko pitkät/pätkät vaihtava rele mennyt juntturaan
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Vika 2
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![kele :kele:](./images/smilies/rk01_giornatanera.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Apuuva pliiis
![help :help:](./images/smilies/100.gif)
Öö. Tuohan ei ole semmoinen katkaisija, joka jää päälle, kun sitä painetaan, vaan sillä vain annetaan komento boksille, joka kytkee releellä virran. Ykkösasentokin sammuu jossain vaiheessa ihan issekseen.Boogie kirjoitti:Eihän se "perskarvakäristimen" katkaisija voi olla jumittunut siihen kakkosasentoon , koska sitten kun surina on lakannut ja palaa katkaisijassa vaan se yksi valo , niin silloin siitä saa katkaistua lämmityksen ihan kokonaan pois normaalisti .
Niin muttahan "kanta-auto" on ilmeisesti W123 ,jok aon saanut piritysruiskeen?Boogie kirjoitti:Mä muistan silloin kun stereoita asensin ja oli kaikki penkit pois ym ym niin kyllä siellä lattialla oli jotain boxeja juu . Eli ne varmaan ui siellä ja aiheuttaa tuskat .
Pitääpä kuivailla ekana ja sitten katsoa onko viat vielä tallella .
...niin kaikki tuo penkki osasto on w126 mallia . Ei w123 korista ole kuin kone ja loota , jarrut ym ym ym tekniikan puolta . Tai niin , jarrutkin on osanumeroiltaan samat molemmissa kärryissä pitkälti .
Jaa'a. Kait se täytyy uskoa. Eli ajovalokatkaisija ei kestä pitkien valojen vaatimaa lisävirtaa. Muuta selitystä tuohon ei oikein ole. Hyvä että kuitenkin selvisi. Eli se vaihtoon.Boogie kirjoitti:...nimittäin on sillä ajovalokatkaisijalla jotain yhteyttä tähän keissiinKatsos kun ehtoolla pistin pitkät päälle kun tuolla ajelin ja taas mentiin pimeässä