Lisää aiheesta -> http://www.rapapapat.net
Sivustolta -> Tapahtumat -> Sydämmellinen lada vieraili kerholla 18.11.2006
Sai lada vähän lahjoituksia myös meiltä raahesta
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Niin, täällä ei sitten viikon päästä ole toimittajat paikalla, kaamos painaa päälle ja omakin aika on kortilla ensi viikon jälkeen. Pähkäilin ittekseni sitä, että miksei se Lada olisi voinut makoilla vaikka kuukauden siellä Torniossa ja vaikka Pohjolan Sanomien pihalla sen Nordkapp-reissun jälkeen... Mutta kaipa siihen on hyvä syy... Pohjolan Sanomat on siellä kyllä ja pysyy. Samoin muutkin paikallismediat ylipäätään koko maassa. Ei niitten takia kannata mihinkään kiirehtiä.Jone M kirjoitti:just, ja mie oon paikalla vasta illasta. Kyllähän tuo saahaan Jupelle Maanantaiks, jos mie perun lehtijutut ja ajelen sen heti lauantaina suoriksi ilman isompia ihmettelyja rovaniemeen, ja sieltä joku ajaa sen heti sunnuntaina ivaloon.
Pikkasen jää harmittamaan vaan jos ei tuu lehteen juttua Ladasta, keräyksestä ja akunvaihdosta.
Kyllä juttu ja homman idea on ehdottomasti niin hyvä, etten ihan suoralta kädeltä tuota perumaankaan alkaisi. Mutta nyt sitten pitää vain yrittää katsella sopivaa välämää jostain myöhemmästä ajankohdasta.HVM kirjoitti: Ladaa ennätetään hautoa Lapissa vaikka vuosi, mutta Nordkappiin viejistä ei taida olla runsaudenpulaa?Lada seisoo Lapissa vaikka kuukauden sen perään kun se on heittänyt reissun pohjoiseen.
Voivatko paikallislehdet odottaa sen aikaa, että Jupe käyttää autoa pohjoisessa, vai onko reissu nyt aikataulullisista syistä peruttu?
Jep. Eikä ainakaan minun numeroni mitenkään salaisia ole. Jos jollekulle tulee asian tiimoilta hyviä ideoita, soittakoon ihmeessä, niin pähkäillään yhdessä. Lankanumeroni (ne toimivat täällä parhaiten) ovat: 016 - 676 402 ja 016 - 676 405.HVM kirjoitti:Ymmärrän hyvin, että kaikki kokevat oman asiansa tärkeäksi, ja julkisuus on enemmän kuin tärkeätä sekin, mutta asetan Nordkappin siltikin näiden edelle.
Paluumatkalla lisää, lapin miehet ja naiset?![]()
Yrittäkää soitella toisillenne, yyveellä saa numeroita kun pyytää.
"Laada" -nimitystä olen joskus kulkimesta käyttänyt muistaakseni tälläkin foorumilla. "Idän ihme" oli ainakin Kalevan jutussa mainittu nimi tälle ajoneuvolle.KOS kirjoitti:Jou!!!
Huomen aamulla meen Rovaniemeltä Ouluun.
Jos vapaaehtosia kuskiehdokkaita löytyy Rollosta tai matkan varrelta niin voin käydä "heittään" Tornioon niin saadaan lattarauta liikenteeseen sieltä.
btw. onko kukkaan laskenu montako eri nimeä tuolle Ladalle on tässä topikissa kertyny tai montako niitä yleensä Ladalle on..??
Ainakin seuraavat lempinimet tulee mieleen joista kyseisen merkin tunnistaa:
Larva
Laatokka
Lattarauta
Sergei
Ai niin, "Latuska" oli unohtua...Jupe Lohi kirjoitti:"Laada" -nimitystä olen joskus kulkimesta käyttänyt muistaakseni tälläkin foorumilla. "Idän ihme" oli ainakin Kalevan jutussa mainittu nimi tälle ajoneuvolle.KOS kirjoitti:Jou!!!
Huomen aamulla meen Rovaniemeltä Ouluun.
Jos vapaaehtosia kuskiehdokkaita löytyy Rollosta tai matkan varrelta niin voin käydä "heittään" Tornioon niin saadaan lattarauta liikenteeseen sieltä.
btw. onko kukkaan laskenu montako eri nimeä tuolle Ladalle on tässä topikissa kertyny tai montako niitä yleensä Ladalle on..??
Ainakin seuraavat lempinimet tulee mieleen joista kyseisen merkin tunnistaa:
Larva
Laatokka
Lattarauta
Sergei
Haaa, "Latuska" oli jo sanottu...raul kirjoitti:Mun suosikki on Laura, mutta muista kestosuosikeista on viime aikoina kuultu mm.
-Large
-Larbatsov
-Latuska
Mistä saatiin tuohon Ladaan uusi akku? Olin juuri soittelemassa Ouluun Markukselan Eskolle, että mitenkän hän mahtais suhtautua tällaiseen pieneen hyväntekeväisyysjuttuun.Vieras kirjoitti:Milloin / missä tapahtuu seuraava´vaihto, kuka ottaa silloin Ladan ja keneltä
Moikka olen Esan kakkoskuski ja ajanut Esan kanssa Ladan Oulusta Tornioon
On sovittu.että 21.11 klo 16.00 on vaihto Tornion nesteellä tuon viestin sinne
kun on ensin vaihdettu uusi akku ,yksi lamppu ja rengas korjattu ja laitettu alle sekä kuvattu kahteen lehteen. (Huom. Esa on iltavuorossa)
Laitan myös mukaan lämmitysjohdon kun tuntuu puuttuvan varusteista.
TERV: Eikka
Kiitos Eikka, nyt ollaan taas kartalla.- dealer -
Jupe kirjoitti:Mistä saatiin tuohon Ladaan uusi akku?
Jone M kirjoitti:Lähetetty: 03.11.2006 17:01 Viestin aihe:
Olen tässä jo pidenpään seuraillut taustalla foorumin hulluttelua, mutta tämä on jo niin ykköstempaus, että JOS joku käyttää tuon Nordkapissa saakka, niin ehdottomasti Eurocityn eli Tornio/Haaparannan kautta, niin saatta sille kaks ulukomailla käyntiä.
Torniossa pysähdys ja sponssaan siihen tuliterän Trane testivoittaja-akun.
Latuska, Laatokka, Larva......myrkky kirjoitti:..evakkoreki, kaalimaan cadillac, tsernobiili, ruplan irvistys(vrt. dollarihymy)...Tomaatti II kirjoitti:...Lata, Larski, Lambardo, Laabori... rakkaalla lapsella...etc.