etupään renkaan laakerista, miten sitä kiristetään itse?
eli miten homma kokonaisuudessaan tehdään?
pitäsi saada hiukan kiristettyä, ku hivenen klappia.
että pärjäisi ens viikolle, niin saisi uuden laitattaa.
katsastusmies sanoi, että hivenen on klappia mutta vaan sen verta et saa ite kiristettyä vielä...
etupään laakeri
siinä taitaa nyt vaan olla jo hiukan enemmän, kun auto puoltaa
ajossa ojaan päin.
rengaspaineet ok, uudet talvikumit alla, ja jne.
ei tehnyt näin pari päivää sitten,/aiemmin nyt on alkanut parina pvänä vetämään reippaammin ojaa kohti. ja ratilla/ohjauksella täytyy koko ajan korjata, että mentäsiin suoraan.
märällä tiellä ei niin haittaa tuo ohjauksella korjaaminen, mutta liukkaalla
sitten ollaankin jo kieli keskellä suuta ja ajellaan varovasti kun joutuu korjailemaan eteen päin menoa.
ajossa ojaan päin.
rengaspaineet ok, uudet talvikumit alla, ja jne.
ei tehnyt näin pari päivää sitten,/aiemmin nyt on alkanut parina pvänä vetämään reippaammin ojaa kohti. ja ratilla/ohjauksella täytyy koko ajan korjata, että mentäsiin suoraan.
märällä tiellä ei niin haittaa tuo ohjauksella korjaaminen, mutta liukkaalla
sitten ollaankin jo kieli keskellä suuta ja ajellaan varovasti kun joutuu korjailemaan eteen päin menoa.
Ellei laakeri äännä ja siinä on liikaa välystä, voit kiristää sitä.
Rasvakuppi päältä irti, sieltä löytyy "mutteri" joka on lukittu 5 mm kuusiokoloruuvilla.
Löysää ruuvia ja kiristä mutteria käsin, välystä pitää tuntua kun pyörästä heiluttaa.
Ei paljon mutta kuitenkin.
Tämä
Rasvakuppi päältä irti, sieltä löytyy "mutteri" joka on lukittu 5 mm kuusiokoloruuvilla.
Löysää ruuvia ja kiristä mutteria käsin, välystä pitää tuntua kun pyörästä heiluttaa.
Ei paljon mutta kuitenkin.
Tämä
saattaa johtua esim. "narinanivelten" välyksistä tai pyöränkulmien virheellisyydestä.ratilla/ohjauksella täytyy koko ajan korjata, että mentäsiin suoraan