Myydään Mese.fi Ladaviesti -paitoja
saisko paidat miitinkiin? Kiitosraul kirjoitti:Justiin Hankasalmen miittiä 17.-19.11. tarkoitin.jakika kirjoitti:Tere! Mäkii haluisin tuon kyseisen paidan. Tarkottiko tuo hanskamiitti sitä hankasalmi miittiä josta se isäntä on höpöttäny ja johon ilmeisen kovasti on tulossa. Elikkäs jos tarkoitti niin meikäläiset ottaa sitte 2 kpl:tta kokoo XL .KYSEINEN AUTO EI VARMAAN LIIKU LAPINLAHDEN SUUNNALLA .
Lisätään siis kaks kpl XL:ää...
Juu, kuten tais tulla jo aiemminkin luvattua, kiitos itsellennejakika kirjoitti:saisko paidat miitinkiin? Kiitosraul kirjoitti:Justiin Hankasalmen miittiä 17.-19.11. tarkoitin.jakika kirjoitti:Tere! Mäkii haluisin tuon kyseisen paidan. Tarkottiko tuo hanskamiitti sitä hankasalmi miittiä josta se isäntä on höpöttäny ja johon ilmeisen kovasti on tulossa. Elikkäs jos tarkoitti niin meikäläiset ottaa sitte 2 kpl:tta kokoo XL .KYSEINEN AUTO EI VARMAAN LIIKU LAPINLAHDEN SUUNNALLA .
Lisätään siis kaks kpl XL:ää...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jepulis, väliaikatiedotusta ja vähän uutta informaatiotakin...
Nyt on paitoja tilailtu mun kautta 9 kpl, itseni mukaan lukien... Eli enemmänkin mahtuu mukaan Hanskamiittiin
.
Niille jotka vielä arpovat, kerrottakoon että t-paidan saa halutessaan joko mustana, valkoisena tai punaisena! Sama kuva ja teksti, tekstin väri luonnollisesti valkosessa paidassa eri
.
Jo tilanneet henkilöt eli mm. HVM, Vuke, Pjörklundi, ArPi ja Pappi voisivat laittaa tänne tai YV:nä mulle väritoivomuksensa...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nyt on paitoja tilailtu mun kautta 9 kpl, itseni mukaan lukien... Eli enemmänkin mahtuu mukaan Hanskamiittiin
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Niille jotka vielä arpovat, kerrottakoon että t-paidan saa halutessaan joko mustana, valkoisena tai punaisena! Sama kuva ja teksti, tekstin väri luonnollisesti valkosessa paidassa eri
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jo tilanneet henkilöt eli mm. HVM, Vuke, Pjörklundi, ArPi ja Pappi voisivat laittaa tänne tai YV:nä mulle väritoivomuksensa...
Rale, 1kpl musta ja 1kpl valakonen paita, koko oli se L. Olisin ottana valakosen niinku eukkokin, mutta kun miun tissiliivit näkyy valakosesta läpi. ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Mikäs on paitatilanne Ladassa? Miula on tiälä lasku 20:sta paijasta, onko ne jo kaikki myöty? Jos ei, niin ostelkee ne autosta pois, eivät jiä sinne pyörimään.
Autosta ostettavat paidat (jos niitä on) voi maksaa meikäläiselle.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Mikäs on paitatilanne Ladassa? Miula on tiälä lasku 20:sta paijasta, onko ne jo kaikki myöty? Jos ei, niin ostelkee ne autosta pois, eivät jiä sinne pyörimään.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)