Huollossa tuumasivat että hieman vuotaa kylmänä, ja että vaihto on edessä->1500€. Auto 4 v vanha ja ajettu alle 70tkm!
Veholta ilmoittivat että tehdas ei tule vastaan asiassa. Onko tämä nyt tosi, huhua on että olisi tyyppivika mutta löytyykö faktaa tai hyviä neuvoja asiaan?
Korkeapainepumppu W211
.
Mihinkähän se vuotaa.
Tiivisteitäkin voi vaihtaa.
Miten vaiva ilmenee, vai huomaako sitä ollenkaan.
Kl-varaosilla 1100€, tinkaamatttomana.
Pumppu on täysin purettavissa ja sisukset vaihdettavissa.
Esim. Hämeen diesel, Häkkinen Turusta.............
Enpä usko, että kysessä olisi sen laatuinen tyyppivika, jota tarkoitat.
Mutta tietenkään se ei voi vanhemmissa särkyä, kun sitä ei niissä ole.
Pumppu on kuulemma helppo saada rikki viritysboxilla, joka nostaa painetta.
Tai itäisen naapurivaltiomme polttoaineella.
Kuitenkin kannattaa ongelmaan perehtyä ja hoidattaa pois.
Särkyessään pumppu, mikäli se leikkaa kiinni, niin särkee muutakin ja kalliissti.
Vaikka ei leikkaisikkaan, niin mahdollinen metallinpuru kulkeutuu polttoaineen mukana suuttimille asti.
Koko paineenalaisen polttoainejärjestelmän vaihtokin tulee hintavaksi.
Tosin siinähän se olisi hyvä syy sitten päivittää järjestelmää korkeammalle paineelle ja paremille suuttimille.
Katsele vaikka Tentan kirjoituksia myyjä/valmistajan vastuista, niistäkin taitaa löytyä vinkkiä, liike tietysti tulkitsee asiaa aina omalta kantiltaan.
Se ei aina ole kuitenkaan välttämättä asiakkaan kannalta paras vaihtoehto.
Siellä on kansantajista ja kiihkotonta tekstiä.
Mihinkähän se vuotaa.
Tiivisteitäkin voi vaihtaa.
Miten vaiva ilmenee, vai huomaako sitä ollenkaan.
Kl-varaosilla 1100€, tinkaamatttomana.
Pumppu on täysin purettavissa ja sisukset vaihdettavissa.
Esim. Hämeen diesel, Häkkinen Turusta.............
Enpä usko, että kysessä olisi sen laatuinen tyyppivika, jota tarkoitat.
Mutta tietenkään se ei voi vanhemmissa särkyä, kun sitä ei niissä ole.
Pumppu on kuulemma helppo saada rikki viritysboxilla, joka nostaa painetta.
Tai itäisen naapurivaltiomme polttoaineella.
Kuitenkin kannattaa ongelmaan perehtyä ja hoidattaa pois.
Särkyessään pumppu, mikäli se leikkaa kiinni, niin särkee muutakin ja kalliissti.
Vaikka ei leikkaisikkaan, niin mahdollinen metallinpuru kulkeutuu polttoaineen mukana suuttimille asti.
Koko paineenalaisen polttoainejärjestelmän vaihtokin tulee hintavaksi.
Tosin siinähän se olisi hyvä syy sitten päivittää järjestelmää korkeammalle paineelle ja paremille suuttimille.
Katsele vaikka Tentan kirjoituksia myyjä/valmistajan vastuista, niistäkin taitaa löytyä vinkkiä, liike tietysti tulkitsee asiaa aina omalta kantiltaan.
Se ei aina ole kuitenkaan välttämättä asiakkaan kannalta paras vaihtoehto.
Siellä on kansantajista ja kiihkotonta tekstiä.