W 123 "lang"
http://i34.photobucket.com/albums/d133/ ... gsislt.jpg
Katotaan nyt minkä kokoinen se oikein on tuo kuva. Voin ottaa huomenna lisää, pitää digisemmonen ladata ensin. Jos sen vielä jostain löytää
Just, hiirenpillun kokoinen. Menee oman koulutuksen yläpuolelle, miksi?
Katotaan nyt minkä kokoinen se oikein on tuo kuva. Voin ottaa huomenna lisää, pitää digisemmonen ladata ensin. Jos sen vielä jostain löytää
Just, hiirenpillun kokoinen. Menee oman koulutuksen yläpuolelle, miksi?
123 Lang koska tila-autosta ei kehtaa nousta julkisella paikalla...
Näyttääpi olevan jtn 80x60 pistettä vain tuo kuva. Jos kamerassa on sellanen valikko missä lukee "kuvan koko" tai jotain sinne päin, niin klikkaile sieltä suuremmaksi. Omissa kuvissa koko on luokkaa 640x480 kuvapistettä
Tänään porvaroitiin sen seitsemää eri rasvaa, maalia ja kalvoa, eli tarkoitus on ruveta taas hommiin... Tosin en vieläkään saanut aikaan jousipuristinta. Pian pitää nähtävästi turvautua Pyhään Suicidukseen Näyttää vahvasti siltä että tuleva syyslomaviikko asutaan tallissa
Tänään porvaroitiin sen seitsemää eri rasvaa, maalia ja kalvoa, eli tarkoitus on ruveta taas hommiin... Tosin en vieläkään saanut aikaan jousipuristinta. Pian pitää nähtävästi turvautua Pyhään Suicidukseen Näyttää vahvasti siltä että tuleva syyslomaviikko asutaan tallissa
Nyt kaivataan tosi tietäjien apua! Nimittäin hätä iski käteen (ja lompsaan), kun tiedustelin tarvikeliikkeestä takaiskunvaimenninta. Ainut osa, mitä löytyi, oli ~300 maksava tasonsäätö-osa...
Eli tilanne on tämä: tasonsäätöisen auton takaiskarit "bazana", ja uudet pitäisi hankkia. Kun takapäätä "pompottaa", niin mitään vaimennusta ei ainakaan toisella puolella ole havaittavissa.
Mitä pitää ostaa? Onko se kallista? Voiko sen tehdä itse? Kiitos tiedoista!
Olisihan tämän voinut alustapuolellekin pistää, mutta...
Eli tilanne on tämä: tasonsäätöisen auton takaiskarit "bazana", ja uudet pitäisi hankkia. Kun takapäätä "pompottaa", niin mitään vaimennusta ei ainakaan toisella puolella ole havaittavissa.
Mitä pitää ostaa? Onko se kallista? Voiko sen tehdä itse? Kiitos tiedoista!
Olisihan tämän voinut alustapuolellekin pistää, mutta...
Joo, lukaise tosiaan tuo pikakurssi läpi ja kysele, jos jotain epäselvää. Ei sieltä mahda iskarit rikki olla vaan paineakut, jos ei jousta yhtään. Jotenkin muistelen, että sulla vuoti siellä alla jostain tasonsäädöstä öljyä. Tämä on vain hämärä muistikuva, kun on niin kauan kun tuon sinun laitteen näin...
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Eikun tosiaan se tuntuisi kyllä joustavan ihan mukavasti, mutta vaimennuksesta ei ole tietoakaan. Eli siis perää pystyy itse painelemaan alas-ylös, mutta liike ei vaimene vaan jää jopa hieman "pomppimaan".
Intän nyt vielä kerran vastaan
Edit: niin ja se öljy näyttäisi tippuvan iskunvaimentimen alapäästä, mutta mahtaneeko se sitten olla sitä samaa öljyä tasonsäädön kanssa.
Intän nyt vielä kerran vastaan
Edit: niin ja se öljy näyttäisi tippuvan iskunvaimentimen alapäästä, mutta mahtaneeko se sitten olla sitä samaa öljyä tasonsäädön kanssa.
On se sitä samaa öljyä siellä iskareissa. Voihan siinä olla se paineakulta tuleva letku löysällä iskarin päästä. Kyllä se minullakin jonkin verran jousti, kun pomppi vetokoukun päällä, mutta silti pompotti ja oli aivan kuin jäykkä perä.laurw123 kirjoitti:Eikun tosiaan se tuntuisi kyllä joustavan ihan mukavasti, mutta vaimennuksesta ei ole tietoakaan. Eli siis perää pystyy itse painelemaan alas-ylös, mutta liike ei vaimene vaan jää jopa hieman "pomppimaan".
Intän nyt vielä kerran vastaan
Edit: niin ja se öljy näyttäisi tippuvan iskunvaimentimen alapäästä, mutta mahtaneeko se sitten olla sitä samaa öljyä tasonsäädön kanssa.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Uskotaan asiantuntijoita
Eli todennäköisesti vaihtoon menee ainakin ne paineakut, varmaan molemmin puolin. Lisäksi se säätötankohässäkkä näyttää siltä, että voisi hommata jopa täysin uuden. Pitää tutkailla saisiko ne itse vaihdettua.
Tummensin eileen kaikki takalasit, tuli komia Kuvia taas kehiin joskus.
Eli todennäköisesti vaihtoon menee ainakin ne paineakut, varmaan molemmin puolin. Lisäksi se säätötankohässäkkä näyttää siltä, että voisi hommata jopa täysin uuden. Pitää tutkailla saisiko ne itse vaihdettua.
Tummensin eileen kaikki takalasit, tuli komia Kuvia taas kehiin joskus.
Noita paineakkuja, jos katselet käytettyinä niin ne käyvät myös muista malleista. Itsellä on nuo nyt paikoillaan olevat W201 kopasta. Tarkistin silloin osanumeroiden kautta, että sopiiko ja sopihan ne. Toki kannattaa tosiaan tarkistaa ennen hankkimista, että ei tule vääränlaiset.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Paineakut ovat samat farkussa ja langissa, mutta iskarit ovat erilaiset. Säätöventtiili mahtaa kuitenkin olla juuri sama. Iskarit ovat sedanissa ja langissa samat. Sitä en tiedä saako farkun iskareita laitettua langiin tai sedaniin. Epäilen kuitenkin että ei, kun ovat erinäköiset kuvassa. En ole koskaan nähnyt farkun tasonsäätöiskareita. Vain noita langin ja sedanin osia tullut pyöriteltyä käsissä.laurw123 kirjoitti:Mutta kait sitte w123-farmarin vastaavat sopii? Ja muutenkin sen tasonsäätöosat?
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
v123 lang 3.0
joo tuli sitten itekin jeseneksi liityttyä..
mulla on tollanen projekti!
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=748281
mulla on tollanen projekti!
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=748281
Re: v123 lang 3.0
Kaikessa 80-lukutuuningeudessaan tuota on tullut ihailtua monesti. Hieno peli, etenkin jos vielä kunnostaa aiot. Onko tämä siis yhä täällä Savonlinnan seudulla?jakker kirjoitti:joo tuli sitten itekin jeseneksi liityttyä..
mulla on tollanen projekti!
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=748281
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Tervehdys taasen.
Loma oli ja tuli ja meni, sain vaihdettua eteen jarrut ja iskarit Toinen iskareista taisi olla ns. maanantaikappale, sillä alapään reiät olivat missä sattuu... No, paikalleen se meni. Ja eron vanhaan huomaa! Kuvia en huomannut räpsiä...
Toinen projekti, eli takaikkunan kalvotus olikin vaikeampi homma... Aluksi se meinattiin laittaa yhdestä palasta, mutta lopputulos oli niin törkeä että se revittiin pois Viimeksi yritin laittaa kolmesta palasta, ja lopputuloksesta tulikin sileämpi. Vituttaa vain, kun nyt ne palaset menee ~millin päällekkäin Saas nyt nähdä annanko asian olla, laitanko vielä kerran, vai annanko ammattilaisille... Räps
Onko arvon meseläisillä jotain hyviä vinkkejä, miten kalvon saisi laitettua sujuvasti? Ja kyllä, tein kaiken paketin ohjeiden mukaan
Ai niin, pistin myös hattuhyllyyn ja jalkatilan sivupahveihin mattoa... Onnistuu kivasti mattokaupasta saatavalla metritavaralla ja kuumaliimalla. Naps
Seuraavaksi ohjelmassa olisikin poppien laitto ja kojelaudan vaihto!
Loma oli ja tuli ja meni, sain vaihdettua eteen jarrut ja iskarit Toinen iskareista taisi olla ns. maanantaikappale, sillä alapään reiät olivat missä sattuu... No, paikalleen se meni. Ja eron vanhaan huomaa! Kuvia en huomannut räpsiä...
Toinen projekti, eli takaikkunan kalvotus olikin vaikeampi homma... Aluksi se meinattiin laittaa yhdestä palasta, mutta lopputulos oli niin törkeä että se revittiin pois Viimeksi yritin laittaa kolmesta palasta, ja lopputuloksesta tulikin sileämpi. Vituttaa vain, kun nyt ne palaset menee ~millin päällekkäin Saas nyt nähdä annanko asian olla, laitanko vielä kerran, vai annanko ammattilaisille... Räps
Onko arvon meseläisillä jotain hyviä vinkkejä, miten kalvon saisi laitettua sujuvasti? Ja kyllä, tein kaiken paketin ohjeiden mukaan
Ai niin, pistin myös hattuhyllyyn ja jalkatilan sivupahveihin mattoa... Onnistuu kivasti mattokaupasta saatavalla metritavaralla ja kuumaliimalla. Naps
Seuraavaksi ohjelmassa olisikin poppien laitto ja kojelaudan vaihto!
Njoo, ittekki sitä meinasin mutta kun ei riitä tuo osaaminen Miten se takalasi irtoaa noin pähkinänkuoressa? Niinhän se tietysti helpoiten (ja varmasti parhaiten) sujuisi.rphx kirjoitti:Mä irrottasin takalasin ja laittasin kalvon pöydällä, tulee vähemmän hikeä ja lopputulos on parempi
Tällästä tällä kertaa, kolmioikkunat on kiinni ja takapahvit kanssa. Hattuhyllystä tulikin loppujen lopuksi ihan hyvä Huono kuva vaan...
Hauskana yksityiskohtana Ensiapulaatikossa on edelleen saksalaiset siteet ja laastarit ym
No itse irroitin varaosabiilistä takalasin niin että tungin sisäpuolelta sitä tiivisteen reunaa ulkopuolelle pikkuhiljaa, lopulta kun oli melkein kokonaan sen tunkenu ulkopuolelle niin lasi lähti näppärästi. Jos jollain parempi keino niin ei muuta kun ehdottamaan
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Jotenkin tuntuu tutulta tuo kerosiinin irroittama takalasi Mutta joo itsekin irrotin kesällä yhden ja meisselin sai helpoiten sinne väliin sieltä pellin kohdalta eli C-pilarien seutuvilta ja siitä sitten eteni ylöspäin ja MJF oli siinä ottamassa sitä lasia toiselta puolelta vastaan.kerosiini kirjoitti:No itse irroitin varaosabiilistä takalasin niin että tungin sisäpuolelta sitä tiivisteen reunaa ulkopuolelle pikkuhiljaa, lopulta kun oli melkein kokonaan sen tunkenu ulkopuolelle niin lasi lähti näppärästi. Jos jollain parempi keino niin ei muuta kun ehdottamaan
Mutta pitäähän sinun jokatapauksessa ottaa maalausta varten tuo takalasi pois. Siellä voi olla yllätyksiä välissä eikä siitä tule oikein hyvää jos on lasi paikoillaan. Paljon siistimmän saa, kun ottaa lasin irti. Sama homma tuulilasin kanssa. Sitä vähän ihmettelen, että onko tuo tarkoitus jättää pohjamaalille, kun nyt jo kiinnität noita osia ja autoa ei ole maalattu?laurw123 kirjoitti: Tällästä tällä kertaa, kolmioikkunat on kiinni ja takapahvit kanssa. Hattuhyllystä tulikin loppujen lopuksi ihan hyvä Huono kuva vaan...
Hauskana yksityiskohtana Ensiapulaatikossa on edelleen saksalaiset siteet ja laastarit ym
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Totta, mutta kaveri joka autoa hitsaa sanoi, että lasit saisi olla täs vaihees paikoillaan. Etulasi pitää ottaa ainakin hetkeksi pois ku sielä on jtn pikku skrubua, mutta lasithan saa ammattimaalari teipattua (tai jotain) umpeenHeavy kirjoitti:Siellä voi olla yllätyksiä välissä eikä siitä tule oikein hyvää jos on lasi paikoillaan. Paljon siistimmän saa, kun ottaa lasin irti.
Ja ei, autoa ei tosiaankaan jätetä pohjamaaliin Noista kuppaisista kuvista sitä ei varmaan huomaa, mutta ovenpielet ja ikkunan seutuvat on jo maalattu -> eli ne saa kuulemma heittää kiinni. Teen niinkuin viisaammat käskee...
Väri tulee pysymään samana, eli Midnight blue:na. (koodi 904)
Sitte: jos jollakin on heittää neuvoa, miten kojelaudan ilmasuuttimen putket kulkee, niin olisin kiitollinen. Eli miten tämä yhdistyy tähän? Kyseessähän on kojelaudan keskellä olevat reiät, ja taksilaudassa ne menee erilailla... Eli miten se vaihtuu "neliöstä laatikosta pyöreeseen putkeen"?
Kiitos jälleen tietäjille!
Jos nyt muistan oikein niin sulta puuttuu semmonen kumilerputin siitä välistä. Semmoisen voit vaikka ostaa multa tai joltain muulta romuroopelta. Tai tehdä itse.laurw123 kirjoitti:Kyseessähän on kojelaudan keskellä olevat reiät, ja taksilaudassa ne menee erilailla... Eli miten se vaihtuu "neliöstä laatikosta pyöreeseen putkeen"? Kiitos jälleen tietäjille!
Joo, sinne tulee sellainen "kiikarien" näköinen kumiosa väliin. Kannattaa ensin laittaa ne kojelaudan päät paikalleen ja sitten, kun kojelauta on paikollaan niin se toinen pää. Eli siis se "kiikari" ensin kojelautaan kiinni.Kipsu kirjoitti:Jos nyt muistan oikein niin sulta puuttuu semmonen kumilerputin siitä välistä. Semmoisen voit vaikka ostaa multa tai joltain muulta romuroopelta. Tai tehdä itse.
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
No niin, nyt kun on taas edistystä tapahtunut niin kerrotaanpa se kaikille
Kiitoksia Kipsulle, kojelaudan kumilerputin on tullut ja tullaan piakkoin asentamaan paikoilleen.
Tällä välin ollaan laitettu soundipuolta, elikkä takaluukkuun on ilmestynyt sonyn 6-kanavainen vahvari peräseinään ja jbl:län 10-tuumanen subikka. Vielä ei ole piuhoitukset ihan valmiit, mutta kyllä se siitä...
Takapaneeleihin ilmestyi myöskin kaiuttimet, pioneerit merkiltään. Eli säästin takaoven pahvit ehjinä, ja luulenpa että tuollainen kolmion muotoonen pala on helpompi vaikka uusia tulevaisuudessa jos joku mobilisti niin haluaa Ja asennus näyttää takapenkin paikallaan ollessa huomattavasti siistimmältä... Takaoviin tullee vielä diskantit pinta-asennuksella ja eteen samanlainen kaiutin-diskantti -setti, mutta koska ovet on vielä korjauksessa niin en ole niitä laittanut.
Että tällaista tällä kertaa, mikkäs on raadin arviot?
Kiitoksia Kipsulle, kojelaudan kumilerputin on tullut ja tullaan piakkoin asentamaan paikoilleen.
Tällä välin ollaan laitettu soundipuolta, elikkä takaluukkuun on ilmestynyt sonyn 6-kanavainen vahvari peräseinään ja jbl:län 10-tuumanen subikka. Vielä ei ole piuhoitukset ihan valmiit, mutta kyllä se siitä...
Takapaneeleihin ilmestyi myöskin kaiuttimet, pioneerit merkiltään. Eli säästin takaoven pahvit ehjinä, ja luulenpa että tuollainen kolmion muotoonen pala on helpompi vaikka uusia tulevaisuudessa jos joku mobilisti niin haluaa Ja asennus näyttää takapenkin paikallaan ollessa huomattavasti siistimmältä... Takaoviin tullee vielä diskantit pinta-asennuksella ja eteen samanlainen kaiutin-diskantti -setti, mutta koska ovet on vielä korjauksessa niin en ole niitä laittanut.
Että tällaista tällä kertaa, mikkäs on raadin arviot?