
Kaikkein parasta oli, että rahastivat vielä bensa-auton mittauksesta, vaikka olikin kiisseli... huomasivat kyllä erehdyksensä ja tarjouduin korvaamaan sen 11 erkkiä, mutta eivät huolineet

Kaikki sujui hyvin niin kauan kun katsastajia oli yksi, jarrut ja iskarit olivat hyvät, päästöarvoiksikin mitattiin tosi hyvät luvut

Tähän väliin tarkennus, että tähänastisten hymyiöiden laatu ei kerro koko totuutta

Kun alettiin tutkia välyksiä alustassa ja niveliä, niin alkoi korjauskohtia löytyä kummasti. Tässä välissä paikalle ilmaantui tarkastajia myös kaksi lisää, joten ehkäpä vikakohteet korreloivat insinöörien määrään

-Molemmat takajarruletkut murtuneet takaa
-Takaa oikean alatukivarren ulompi laakerointi välyksellinen
-Takaa oikealta auraksen säätötanko välyksellinen
-Oikea etujousen yläjousilautanen ruostevauriotunut
-Takaa yksi rengas kulunut vaihtokuntoon
Köh köh... Olisi sitten pari kysymystä taasen aiheeseen liittyen

Kävin jo noita niveliä ja letkuja hakemassa ja ilmeisesti ainakin tuo ulomman laakeroinnin välys on helppo vaihtaa? (Ball Joint, upper lukee paketissa) Vanha pois ja uusi tilalle?

Vaan entäpä tuo säätötanko, miten sen voi vaihtaa ettei aurauksen säädöt muutu satakymmenen astetta ja rapiat päälle? Pitäiskö jättää suosiolla korjaamohommiksi?
Jarruletkuja varmaan ite vaihtaa aika kivuttomasti jos vaan saa ilmausruuvit auki? Se mua eniten huolestuttaa...
Entäpä tuo yläjousilautasen vaihto, olisko helpompi ostaa purkuautosta terveempää jousikuppia tilalle ja hitsailla kiinni? Ilmeisesti?
Renkaiden vaihtoon ei taida paljon poppakonsteja olla...
