Hyviä korjaamoita Kajaanissa?
Hyviä korjaamoita Kajaanissa?
Tuoreena kajaanilaisena utelen, että missä kannattaa auto huollattaa?
Tarkoituksena olis vaihdattaa öljyt, laitattaa renkaat vanteille, ja lisäksi vaihtaa etujouset. Toisin sanoen lyhentää etujousia Embarassed
Tarkoituksena olis vaihdattaa öljyt, laitattaa renkaat vanteille, ja lisäksi vaihtaa etujouset. Toisin sanoen lyhentää etujousia Embarassed
124.023
Joo autohuolto Ma-Pe on ihan hyvä ja mallikas korjaamo,mutta tuo jousi puristin niiltä puuttuu(ainakin männä syksynä).Eli takajouset vaehtaa,mutta etusia ee.
Kettukalliontiellä:Kaijala ja Kuittinen on kuulema asiallinen korijaamo.
EDIT.vieläkös hemingway ajelloo,sillä petroolin vihreellä 123:lla.
Oun nähny muutaman kerran sen liikkuvan Kajjaanissa?
Kettukalliontiellä:Kaijala ja Kuittinen on kuulema asiallinen korijaamo.
EDIT.vieläkös hemingway ajelloo,sillä petroolin vihreellä 123:lla.
Oun nähny muutaman kerran sen liikkuvan Kajjaanissa?
Missäs se vannoutunut volvomies muualla kuin entisellä wetterillä
Samoilla linjoilla. MaPea suosittelen minäkin. Dieselhuolto- ja rengasasoissa rengaspalvelu karjalainen. Siellähän se on muuten tuo minun pumppukin tehty.
Kuittisen kanssa en ole oikein koskaan päässyt yhteisymmärrykseen. Ei tunnu oikein ymmärtävän asiakaspalvelun päälle. Minun ja kuittisen välillä homma ei kertakaikkian vain natsaa. Korjaamopuolen palveluita en siten ole koskaan tullut testanneeksi homma kun alkoi tökkiä jo neuvotteluvaiheesssa.
Samoilla linjoilla. MaPea suosittelen minäkin. Dieselhuolto- ja rengasasoissa rengaspalvelu karjalainen. Siellähän se on muuten tuo minun pumppukin tehty.
Kuittisen kanssa en ole oikein koskaan päässyt yhteisymmärrykseen. Ei tunnu oikein ymmärtävän asiakaspalvelun päälle. Minun ja kuittisen välillä homma ei kertakaikkian vain natsaa. Korjaamopuolen palveluita en siten ole koskaan tullut testanneeksi homma kun alkoi tökkiä jo neuvotteluvaiheesssa.
MB E 300D -93
MB E 320cdi -99
MB E 320cdi -99
Hemingway kirjoitti:Onko kajaanin miehillä kokemusta paikallisista autofiksaamoista?
Netistä etsimällä löytyi kaksi:
-Kajaanin tila-autot-pesupalvelut
-Clean-fix
Onko noista kokemusta? Haluttaisi käydä pesettämässä ammattilaisella sisusta, itsellä kun ei ole täällä tiloja ja talvikin puskee päälle.
Autotema ky
040-7223755 Hannu Tolonen
Kysäseppä tuolta sisäpesua