Noniin, kyseinen kahva jäi auki asentoon ja näyttää työntäneen kumitiivisteen tai kumisen ilmaletkun pois paikaltaan tai repinyt sen rikki tms. ei oikein pimeässä ilman laseja nähnyt. Ei meinaa mennä kiinni. Piti työnnellä tiiviste/kumiletku pois välistä jotta sai sen läpän kiinni edes osittain suojaamaan paskalta.
Mikäs siellä yleensä hajoaa?
Saako tiivistettä?
Nyt ei ole epc käytettävissä ja google ei osien suhteen juuri valaissut että mikä sieltä on tullut pois paikaltaan....
Onko kukaan purkanut kyseistä keksintöä?
Takaluukun automaattikahva
Takaluukun automaattikahva
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Tuohan on käsittääkseni vain facelifteissä, vai liekö automaattisesti niissäkään, vai seuraako jotain varustekoodia? Omassa edellisessä prefacessa ei ainakaan tuota ollut.
Tuossahan siis ensin sähköiset käyttönapit (vasemmalla luukun avaus ja oikealla koko auto keskuslukitus) käänty alaspäin ja niiden välistä työntyy kieli ulos josta luukun saa siististi kiinni, ja kieli vetäytyy takaisin luukun sisälle. Tiiviste on nappien ympärillä ja pitäisi pitää kurat loitoilla sisämekanismista.
Minullakin joku pakkastalvi tuo kieli työnsi tiivisteen mukanaan ja kun en saanut enää paikalleen, nyppäsin koko riekaleen pois....nyt vuosien jälkeen kieli alkoi jumittaa puolitiehen ja irroitin koko mysteerin käteen.
Sieltä oli kaikki saranat ym. liikkuvat osat paksun kuonan peitossa ja wd40 liottelulla ne heräsi eloon, mutta kieltä käyttävä painesylinteri on mennyt ”laiskaksi” eikä jaksa enää liikuttaa kieltä kunnolla
Korvakuuloisesti ei vuoda kuitenkaan
Niveliä ei saa voideltua kielen välistä, vaan joutuu purkaa koko systeemin käteen. Nyt varmaan pesisin UÄ-pesurissa koko osan, jos uudelleen teen.
Tiivistettä en tiedä mistä tekisi?
Ao.numeroita löysin kahvalle ebaysta:
2207500893 / A2207500893 / A 220 750 08 93 0893
https://www.ebay.com/itm/03-06-Mercedes ... Sw7PNdgPqq
Tuossahan siis ensin sähköiset käyttönapit (vasemmalla luukun avaus ja oikealla koko auto keskuslukitus) käänty alaspäin ja niiden välistä työntyy kieli ulos josta luukun saa siististi kiinni, ja kieli vetäytyy takaisin luukun sisälle. Tiiviste on nappien ympärillä ja pitäisi pitää kurat loitoilla sisämekanismista.
Minullakin joku pakkastalvi tuo kieli työnsi tiivisteen mukanaan ja kun en saanut enää paikalleen, nyppäsin koko riekaleen pois....nyt vuosien jälkeen kieli alkoi jumittaa puolitiehen ja irroitin koko mysteerin käteen.
Sieltä oli kaikki saranat ym. liikkuvat osat paksun kuonan peitossa ja wd40 liottelulla ne heräsi eloon, mutta kieltä käyttävä painesylinteri on mennyt ”laiskaksi” eikä jaksa enää liikuttaa kieltä kunnolla


Tiivistettä en tiedä mistä tekisi?
Ao.numeroita löysin kahvalle ebaysta:
2207500893 / A2207500893 / A 220 750 08 93 0893
https://www.ebay.com/itm/03-06-Mercedes ... Sw7PNdgPqq
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Tilasin käytetyn lukon. Voin katsoa millainen se tiiviste on. Eiköhän sellaisen saa leikattua kumista tai tulostettua nykyään.piippu kirjoitti:Tuohan on käsittääkseni vain facelifteissä, vai liekö automaattisesti niissäkään, vai seuraako jotain varustekoodia? Omassa edellisessä prefacessa ei ainakaan tuota ollut.
Tuossahan siis ensin sähköiset käyttönapit (vasemmalla luukun avaus ja oikealla koko auto keskuslukitus) käänty alaspäin ja niiden välistä työntyy kieli ulos josta luukun saa siististi kiinni, ja kieli vetäytyy takaisin luukun sisälle. Tiiviste on nappien ympärillä ja pitäisi pitää kurat loitoilla sisämekanismista.
Minullakin joku pakkastalvi tuo kieli työnsi tiivisteen mukanaan ja kun en saanut enää paikalleen, nyppäsin koko riekaleen pois....nyt vuosien jälkeen kieli alkoi jumittaa puolitiehen ja irroitin koko mysteerin käteen.
Sieltä oli kaikki saranat ym. liikkuvat osat paksun kuonan peitossa ja wd40 liottelulla ne heräsi eloon, mutta kieltä käyttävä painesylinteri on mennyt ”laiskaksi” eikä jaksa enää liikuttaa kieltä kunnollaKorvakuuloisesti ei vuoda kuitenkaan
Niveliä ei saa voideltua kielen välistä, vaan joutuu purkaa koko systeemin käteen. Nyt varmaan pesisin UÄ-pesurissa koko osan, jos uudelleen teen.
Tiivistettä en tiedä mistä tekisi?
Ao.numeroita löysin kahvalle ebaysta:
2207500893 / A2207500893 / A 220 750 08 93 0893
https://www.ebay.com/itm/03-06-Mercedes ... Sw7PNdgPqq
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Se tiivistehän on korvattavissa. Pehmeähköä kumifoamioorengasta.AK47 kirjoitti:Tilasin käytetyn lukon. Voin katsoa millainen se tiiviste on. Eiköhän sellaisen saa leikattua kumista tai tulostettua nykyään.piippu kirjoitti:Tuohan on käsittääkseni vain facelifteissä, vai liekö automaattisesti niissäkään, vai seuraako jotain varustekoodia? Omassa edellisessä prefacessa ei ainakaan tuota ollut.
Tuossahan siis ensin sähköiset käyttönapit (vasemmalla luukun avaus ja oikealla koko auto keskuslukitus) käänty alaspäin ja niiden välistä työntyy kieli ulos josta luukun saa siististi kiinni, ja kieli vetäytyy takaisin luukun sisälle. Tiiviste on nappien ympärillä ja pitäisi pitää kurat loitoilla sisämekanismista.
Minullakin joku pakkastalvi tuo kieli työnsi tiivisteen mukanaan ja kun en saanut enää paikalleen, nyppäsin koko riekaleen pois....nyt vuosien jälkeen kieli alkoi jumittaa puolitiehen ja irroitin koko mysteerin käteen.
Sieltä oli kaikki saranat ym. liikkuvat osat paksun kuonan peitossa ja wd40 liottelulla ne heräsi eloon, mutta kieltä käyttävä painesylinteri on mennyt ”laiskaksi” eikä jaksa enää liikuttaa kieltä kunnollaKorvakuuloisesti ei vuoda kuitenkaan
Niveliä ei saa voideltua kielen välistä, vaan joutuu purkaa koko systeemin käteen. Nyt varmaan pesisin UÄ-pesurissa koko osan, jos uudelleen teen.
Tiivistettä en tiedä mistä tekisi?
Ao.numeroita löysin kahvalle ebaysta:
2207500893 / A2207500893 / A 220 750 08 93 0893
https://www.ebay.com/itm/03-06-Mercedes ... Sw7PNdgPqq
Tuskin saa varaosana mutta näyttää olevan irti tossa varaosakahvassakin. Poistan tiivisteen puhdistan tiivarin ja rungon ja liimaan sen. eiköhän se sillä ala pelata.
Voisi etsiä jostain kumimaista foamia josta vaikka laserilla leikkaisi tiivisteitä. Noin 3mm paksu on passeli
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.