![shout :shout:](./images/smilies/091.gif)
![protest :protest:](./images/smilies/protesta.gif)
Eli ongelma alkoi pikkuhiljaa jo kesärengassesongin kynnyksellä ja aattelin että johtuu noista parivuotta vanhoista kitkoista ja rauhoittuu kesätassuihin hypätessä....mutta EI. Ajoin sitten hampaat kalisten kesätassut finaaliin aatellen että sitten uusilla kumeilla kyyti tasoittuu...mutta nyt kun uudet merkkirenkaat alla, ei muuttunut sitten yhtään
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Vanteet oli todella hyvin muodossaan ja renkaat asettui pikkupainoilla kohilleen. Autoon on vaihdettu moottorin tyynyt, laatikon takatyyny, kardaanin tuki ja rättilaippa, taka-apurungon etutyynyt reilu vuosi takaperin ja niveliltään PITÄISI olla kunnossa (renkaat kuluu todella tasaisesti ja kestää kymmeniä tuhansia kilometrejä....tällä siis ajetaan vain ja ainoastaan matka-ajoa 350km/käynnistys) mutta voiko olla vielä jotain mitä en ole tajunnut edes ajatella tärinän aiheuttajaksi? Tärinä alkaa ärsyttävästi 80km/h nurkilla ja jatkuu tuonne 130km/h tienoille, mutta katoaa vauhdin noustessa, mutta niin tekee korttikin, joten ei voi käyttää
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
ps. miten hitossa tuo käsijarrun kiristäjä-linkku auton alla väännetään "nollille"? Jätin nimittäin käsijarruhilut laatikkoon, kun ei sopinut sitten millään uudet hihnat uusiin rumpuihin....ei saa riittävästi löysiä sinne vaijerinpäähän että saisi kengät "nojaamaan" sitä stopparia mikä navassa on vaijerilevittäjän kohdilla! Ei ole mitään mistä pyöritellä löysälle ja vaijerit liikkuu kevyesti, mutta silti on ikäänkuin veto päällä ja kengät ei tosiaan mahdu rummun sisälle (tullut "muutaman" kerran kakkosneloseen ja vitoihin noita käsijarruja räplättyä tässä 20 vuoden aikana, että ihan tuttu systeemi se rummun sisusta, mutta tuo ässän vaijerin jakaja siellä pohjassa täysi mysteeri noihin aiempiin verrattuna
![help :help:](./images/smilies/100.gif)